וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלביס לפט דה בילדינג: האחוזה האגדית של פרסלי תוצע למכירה פומבית

עודכן לאחרונה: 23.5.2024 / 10:22

אחוזת גרייסלנד האיקונית של אלביס פרסלי תוצע למכירה פומבית על רקע עיקול - לאחר מאבק משפטי חריף מצד נכדתו, שכינתה את המכירה הונאה, ו"נכנסה לטראומה" מהמחשבה שתעבור לידיים זרות

אחוזתו של אלביס פרסלי "גרייסלנד" בממפיס טנסי. ShutterStock
אחוזתו של אלביס פרסלי "גרייסלנד" בממפיס טנסי/ShutterStock

היסטוריה על סף מכירה: אחוזת גרייסלנד האגדית ונכסים נוספים של מלך הרוקנרול, אלביס פרסלי, יוצעו למכירה פומבית ביום חמישי הקרוב (23.5) במסגרת עיקול, לאחר מאבק משפטי דרמטי מצד נכדתו, ריילי קיו, שכינתה את החלטת בית המשפט המחוזי כ"הונאה", ובהמשך "נכנסה לטראומה" מהמחשבה שהנכס האייקוני יעבור לידיים זרות. כך, דווח ב-WREG-TV News, אתר החדשות המקומי של ממפיס שבטנסי, ארה"ב.

קיו, נכדתו של פרסלי בת ה-34 נחשבת כבעלים הנוכחי של הנכס. בימים אלו היא נאבקת באופן חריף נגד החלטת בית המשפט, כאשר עורך דינה פועל להשגת צו מניעה זמני. דיון בנושא נקבע ביום רביעי הקרוב, כאמור יום לפני התאריך שנקבע למכירה הפומבית.

על פי הניו יורק פוסט, הגיעו דיווחים מצד מקורבים כי קיו נמצאת בטראומה מאז החלטת בית המשפט, כשהיא טוענת כי "מעולם לא האמינה שרכוש היסטורי כזה יכול אפילו בתאוריה לעבור לידיו של כל זר אקראי".

אחוזתו של אלביס פרסלי "גרייסלנד" בממפיס טנסי. ShutterStock
אחוזתו של אלביס פרסלי "גרייסלנד" בממפיס טנסי/ShutterStock

מה שהתחיל את הדרמה הגדולה היה שטר חוב שלכאורה נחתם בשנת 2018 על ידי אימה המנוחה של ריילי וביתו של פרסלי, ליסה מארי, כערבות להלוואה על סך של 3.8 מיליון דולר, עם אחוזת גרייסלנד כבטוחה. כיום, שנה אחת אחרי שליסה מארי הלכה לעולמה בגיל 54 בלבד, לאחר שחוותה דום לב בבית מגוריה בקליפורניה, חברת האשראי שסיפקה את ההלוואה דורשת לממש את הערבות.

מנגד, קיו טוענת כי אמה מעולם לא לוותה כסף מהחברה, וכי המסמכים האלו הם הונאה, כאשר "החתימות של ליסה מארי זויפו". יתרה מזאת, הנוטריון הרשום במסמכים מכחיש את חתימתה של ליסה מארי או בכלל, שפגש אותה אי פעם.

אלביס קנה את אחוזת גרייסלנד ב-1957 תמורת 102,500 דולר, באותה שנה שבה הוציא להיטים כמו "Blue Christmas" ו-"All Shook Up". ליסה מארי ירשה אותו לאחר מותו של אלביס ב-1977, והוא נפתח לקהל כמוזיאון בשנת 1982. לפי אתר גרייסלנד, כל הרהיטים בבית מקוריים מתקופתו של אלביס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אחוזתו של אלביס פרסלי "גרייסלנד" בממפיס טנסי. ShutterStock
אחוזתו של אלביס פרסלי "גרייסלנד" בממפיס טנסי/ShutterStock

לאחר מות אמה בינואר 2023, ריילי הפכה ליורשת. "גרייסלנד היא לא רק בית. זה מקדש לאחד מאייקוני תרבות הפופ הגדולים ביותר אי פעם", אומרת קיו.

ואכן, האחוזה, שנבנתה ב-1939 ומשתרעת על פני 13.8 דונם, מושכת מאות אלפי מבקרים מדי שנה שבאים לחגוג את מורשתו של אלביס.

נכון לעכשיו, אלביס, הוריו, ליסה מארי, ובנה בנג'מין קבורים כולם בגרייסלנד. בשנה שעברה, פריסילה, אשתו לשעבר של אלביס, הצהירה על רצונה להיקבר לצד בעלה לשעבר המנוח באחוזתו בגרייסלנד לאחר מותה. נותר רק לקוות שהבעלים החדש, אם אכן המכירה הפומבית תתקיים, יסכים לכך.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully