וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו תורו של בן גביר? הוקם מטה שיפקח על הפקחים של רמ"י

עודכן לאחרונה: 19.6.2023 / 13:10

לראשונה: הוקם מטה שמטרתו לטפל "בהתנכלויות פקחי רמ"י באזרחי ישראל". זאת, בהמשך לדיון שהתקיים בין ראשי המטה לנפגעי רמ"י (כן, יש מטה כזה) והשר בן גביר, בו הוצגו לשר טענות מצד חקלאים הסובלים, לדבריהם, מהטרדות בלתי פוסקות

איתמר בן גביר, מגיע לכינוס ראשי המפלגות,הכנסת, ירושלים. 14 ביוני 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
השר איתמר בן גביר/פלאש 90, יונתן זינדל

לראשונה, הוקם מטה שיטפל בהתנכלויות פקחי רשות מקרקעי ישראל באזרחי ישראל. בדיון שהתקיים לאחרונה בלשכתו של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, שטחו נציגי המטה לנפגעי רשות מקרקעי ישראל את טענותיהם נגד רשות מקרקעי ישראל.

זאת, לאחר שבשבועות האחרונים מתנהל מעין מאבק של חילופי האשמות בין משרד האוצר בראשות השר בצלאל סמוטריץ', ובין רשות מקרקעי ישראל, בתמיכת שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, שטענו לאחרונה כי משרד האוצר מהווה את החסם המשמעותי ביותר לפתרון משבר הדיור בישראל, בעוד הוא "יושב בטריבונה ומחלק עצות".

במהלך הדיון, הוצגו לשר שורה של "ההתנכלויות של רשות מקרקעי ישראל, לחקלאים הסובלים מביקורות באישון לילה והטרדות בלתי פוסקות של פקחי רשות מקרקעי ישראל".

איתמר בן גביר, השר לביטחון לאומי בהפגנת תושבי לוד מחוץ לכנסת, 19 בפברואר 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
איתמר בן גביר, השר לביטחון לאומי בהפגנת תושבי לוד מחוץ לכנסת, 19 בפברואר 2023/פלאש 90, יונתן זינדל

לדבריהם, "חקלאי ישראל סובלים בשנים האחרונות מידה הארוכה של רשות מקרקעי ישראל שמחרימה משקים, הורסת מבנים, מטילה קנסות כבדים של מיליוני שקלים, ופעולות שלא רק שפוגעות בפעילות היומיומית של החקלאים, אף הביאה חלק מהם למצבי קיצון של פגיעה פיזית ונפשית".

עוד, טוענים נציגי המטה לנפגעי רשות מקרקעי ישראל, כי "ההטרדות הבלתי פוסקות הביאו חקלאים למצבים של התקפי לב ואף ניסיונות התאבדות של חקלאים שרשות מקרקעי ישראל הגיע אליהם לביקורות באישון לילה, וכך פגעה במשפחות ישראליות שלמות".

החקלאים קראו בפגישתם עם השר בן גביר להעלות את הנושא בישיבת הממשלה וכך להגביל את פעולות רשות מקרקעי ישראל נגד חקלאי ישראל. השר בן גביר בתגובה הבטיח שיפעל למען חקלאי ישראל ונגד "ההתנהלות העבריינית של רשות מקרקעי ישראל מול חקלאי ישראל".

יו"ר המטה לנפגעי רשות מקרקעי ישראל, משה גרין, אמר בתום הדיון: "השר בן גביר הבטיח לנו שיכנס לעובי הקורה והסכים איתנו שהגיע הזמן שרשות מקרקעי ישראל תפסיק לחלוב את החקלאים שהם ישראלים פטריוטים. לא יתכן שנהיה ברווזים במטווח של פקחי רשות מקרקעי ישראל. ההשתוללות הזאת של הפקחים במשקים חייבת להיפסק. במקום לדאוג לגידולי ירקות, טיפול בלולים ורפתות אנחנו נאלצים להתרוצץ יומם ולילה בין בתי משפט, כיוון שרשות מקרקעי ישראל מצאה לה מטרה נוחה לחליבת מיליוני שקלים מישראלים פטריוטים שעסוקים בהפרחת השממה ואדמתה של ארץ ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully