וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמלה: 186 דירות להשכרה ארוכת טווח ייבנו במערב העיר

20.8.2018 / 12:34

חברת פרשקובסקי זכתה במכרז של דירה ולהשכיר ורשות מקרקעי ישראל - ותבנה 248 דירות ב-4 בבניינים בשכונת נאות שמיר החדשה. 62 דירות ימכרו בשוק החופשי

פרויקט של חברת פרשקובסקי  ברמלה הדמיה. TOTEM 3D Animation,
הפרויקט ברמלה/TOTEM 3D Animation

חברת דירה להשכיר ורשות מקרקעי ישראל פרסמו הבוקר (שני) כי חברת פרשקובסקי זכתה במכרז להקמת 248 יחידות דיור, מתוכן 186 דירות להשכרה ארוכת טווח במערב העיר רמלה. רבע מהדירות להשכרה בפרויקט, הממוקם בשכונת נאות שמיר, יושכרו בשכר דירה מופחת לזכאים.

הפרויקט כולל 4 בנייני מגורים בשני מגרשים, לצד תכנון שטחים פתוחים, פארקים וגני משחקים, וכן חיבור לכביש 200 שיחבר בין העיר רמלה לנתיבי איילון וכן שתי דרכי גישה לכביש 44 מדרום מזרח וחיבור עתידי לכביש 431. הקו החום של הרכבת הקלה עתיד לעבור בשכונה החדשה.

הדירות ייבנו מעל שטח המיועד למסחר ולתעסוקה וכן יוקמו מבני ציבור ומתקני ספורט. במסגרת הפרויקט מיועד אחד הבניינים להיות מוצע בשלמותו למכירה באופן מיידי בשוק החופשי, והוא יכלול 62 דירות. שאר הדירות, כאמור, יושכרו במסגרת מודל דירה להשכיר שבו היזם יוכל למכור אותן בשוק החופשי לאחר 20 שנה.

שר האוצר, משה כחלון, מסר: "האחריות שלנו היא לספק דיור במחיר הוגן לזוגות הצעירים ולכל מי שאין בבעלותו דירה. השכרה לטווח ארוך הוא כלי מרכזי לפתרון משבר הדיור, כחלק מהמאמץ הלאומי שאנחנו מובילים. אני מברך על הפרויקט שיצא בקרוב לדרך ברמלה ומצטרף לפרויקטים של מחיר למשתכן שאנחנו מקדמים בעיר. שכירות ארוכת טווח הוא פתרון מקובל בעולם לציבור רחב שלא מעוניין או לא יכול לרכוש דירה. נמשיך לספק את הפתרון הזה ברחבי הארץ בשנים הקרובות".

מנכ"ל דירה להשכיר, עוזי לוי, הוסיף: "ב-3 השנים האחרונות שווקו כ-5,000 יחידות דיור להשכרה ארוכת טווח. פרויקטים אלה מקנים לשוכרים ודאות ויציבות יחד עם חווית מגורים כמקובל במרבית מדינות העולם המערבי. בהנחיית שר האוצר ומטה הדיור, החברה ורשות מקרקעי ישראל, נמשיך לפרסם מכרזים נוספים בכמות משמעותית במהלך שנה זו".

ראש העיר רמלה, מיכאל וידל, ציין: "הפרויקט ברמלה מאפשר לזוגות צעירים לגור בשכר דירה מופחת ומפוקח. נאות שמיר היא שכונה חדשה ומודרנית, המשלימה את הרצף העירוני של השכונות הוותיקות הבנויות, עד לגבולה המערבי של העיר".

יוסי פרשקובסקי, יו"ר חברת פרשקובסקי, מסר כי "אנחנו גאים לקחת חלק בבנייה להשכרה ארוכת טווח בישראל, ולהצטרף לרשימה של חברות מכובדות שנוטלות חלק בתוכנית. אנו מאמינים כי בנייה להשכרה לטווח ארוך היא פתרון נכון לזוגות ומשפחות צעירות בישראל כחלק מהתמודדות עם משבר הדיור.

"הפרויקט שיבנה במערב העיר רמלה יהיה פרויקט שני שלנו בעיר. כיום החברה בונה בשכונה 6 מגדלים הכוללים כ- 686 יחידות דירות במסגרת פרויקט מחיר למשתכן. כחברה יזמית ומבצעת, הסמיכות של הפרויקטים תיתן לנו יתרון יחסי בביצוע הפרויקטים וניהולם". לגבי שכונת מערב רמלה , ציין יוסי פרשקובסקי כי החברה רואה בעיר רמלה את אחת הערים עם הזדמנות הצמיחה הגדולות ביותר במרכז הארץ בשנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully