וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מגדלי מגורים חדשים יוקמו ליד פארק צמרת בת"א

15.7.2018 / 11:18

אביב גרופ, אקרו נדל"ן וקבוצת LR חתמו על עסקה בהיקף 300 מיליון שקל לרכישת קרקע עליה שוכן בניין משרדים ישן - שיהרס לטובת הקמת פרויקט יוקרה עם 168 דירות

פארק צמרת. google street view, צילום מסך
שכונת פארק צמרת בתל אביב/צילום מסך, google street view

החברות אביב גרופ, אקרו נדל"ן וקבוצת LR הודיעו היום (ראשון) כי חתמו על עסקה עם קבוצת צמרות וקבוצת בעלי משרדים לרכישת קרקע ברחוב ויסוצקי 6-8 בשכונת פארק צמרת בתל אביב, בין ככר המדינה לדרך נמיר. מדובר בקרקע עליה בנוי בית משרדים המיועד להריסה וכן מגרש חניה. היקף העסקה מסתכם בכ-300 מיליון שקל.

בקרקע, ששטחה כ-3 דונם וייעודה מגורים, מתוכננים לקום שני מגדלי מגורים יוקרתיים בני 15 קומות, שישתרעו על פני כ-13 אףל מ"ר ויכללו 168 יחידות דיור. כמחצית הדירות בשטח של 64 מ"ר עם מרפסת בשטח 12 מ"ר; והיתר בשטח 117 מ"ר עם מרפסת בשטח 15 מ"ר, לצד דירות גן ופנטהאוזים, וכן גלריה עם שטחי מסחר.

דורון אביב, יו"ר אביב גרופ, מסר היום כי "חטיבת הקרקע ממוקמת בשכונת הווילות הוותיקה והיוקרתית שיכון צמרת. הפרויקט המתוכנן עונה על ביקוש רב לדירות קטנות. תכנון הדירות עונה על צורכי אוכלוסייה השואפת לגור בתל אביב, בדירות איכותיות, המתוכננות בקפידה, עם מרפסת מרווחת, בבניין מודרני ובמיקום מרכזי ונגיש, הן לחיי הפנאי, התרבות והתעסוקה של תל אביב והן לצירי תנועה ראשיים".

זיו יעקובי, מנכ"ל אקרו נדל"ן, הוסיף: "מדובר באחד האזורים המבוקשים בצפון הישן והקלאסי של תל אביב. מיקומו האטרקטיבי של הפרויקט, בשילוב עם בנייה ברמה הגבוהה ביותר תוך הקפדה על הפרטים, הם אלה שיהפכו אותו לנחשק ואטרקטיבי ואנו צופים כי הוא יזכה לביקושים גבוהים".

רועי בן ימי, נשיא קבוצת LR, ציין: "העסקה הנוכחית, היא המשך שיתוף פעולה מוצלח בין הקבוצות אביב ו-LR. הקבוצות מחזיקות ביחד את מגדל רוטשילד 22, נכס מניב המאוכלס בפירמות מובילות בכלכלה הישראלית והעולמית. אנו מאמינים כי גם הפרויקט הזה יהנה מביקוש רב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully