וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט אור ים באור עקיבא: תורחב שכונת אנשי הקבע

9.7.2018 / 11:35

החברה לפיתוח קיסריה חתמה על הסכם עם מנהלת המגורים של צה"ל, להרחבת מספר צמודי הקרקע שתבנה עבור אנשי קבע בפרויקט. במקביל החלה לשווק קרקעות לבנייה פרטית

הדמיית שכונת אור ים באור יהודה. VIEWPOINT,
פרויקט אור ים באור עקיבא/VIEWPOINT

החברה לפיתוח קיסריה, חברה-בת של קרן אדמונד דה רוטשילד, חתמה אתמול (ראשון) על הסכם אופציה עם מנהלת המגורים של צה"ל, להרחבת מספר צמודי הקרקע שתבנה עבור אנשי קבע ברובע החדש "אור ים" שהיא בונה באור עקיבא. מדובר בפרויקט המשתרע על שטח של 1,057 דונם על קרקעות של הקרן ושל רשות מקרקעי ישראל, שיכלול כ-3,500 יחידות דיור - חלקן במגדלים בני 15 קומות וחלקן צמודות קרקע (כ-2,000 דירות יוקמו במסגרת מחיר למשתכן).

מנהלת המגורים של צה"ל היא עמותה אזרחית, שמשמשת יזמית עבור הקמת שכונות מגורים לאנשי קבע, כמו שכונות מוכרות במודיעין-מכבים-רעות, יבנה, רעננה ורמת השרון. במסגרת ההסכם הנוכחי, יתווספו 43 צמודי קרקע לשכונת אנשי הקבע, שבסך הכול תכלול 135 בתים פרטיים. לוואלה! נדל"ן נודע כי במקביל להרחבת העסקה עם מנהלת המגורים לצבא הקבע, החברה לפיתוח קיסריה מתחילה לשווק קרקעות לבנייה פרטית. מחיר התחלתי לבית פרטי בשטח ממוצע של כ-200 מ"ר עומד על כ-2.5 מיליון שקל.

ראש מנהלת המגורים של צה"ל, סא"ל ינון פרסיקו, מסר: "אנחנו מוצאים בפרויקט אור ים שילוב של תכנון סביבתי מפותח, חשיבה תכנונית ירוקה ויכולות ביצוע הנדסיות גבוהות. החזון של ראש עיריית אור עקיבא, יעקב אדרי, מסייע לקידום הפרויקט, שיבטיח למשפחות העמותה אכלוס מהיר ואיכות חיים מרגע המעבר לשכונה".

מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה, מיכאל כרסנטי, הוסיף: "הניסיון בערים כמו רעננה, רמת השרון, יבנה ומודיעין-מכבים-רעות מלמד כי קבוצה איכותית של משפחות תורמת לשגשוג העיר, מעשירה את חיי הקהילה - ותיקה כחדשה, ומהווה גם זרז כלכלי להתפתחות העיר. הבטחנו - ואנחנו כבר מקיימים עבודות פיתוח בקצב שיא תוך הקפדה יתרה על כל היבט תכנוני וסביבתי, כדי להבטיח גם באור ים את איכות החיים שאנחנו מספקים בקיסריה".

הדמיית פרויקט אור ים הדמיה. גורדון אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ,
פרויקט אור ים באור עקיבא/גורדון אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully