וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרויקט של יצחק תשובה בראשל"צ: עליית מחירים של כ-30% ב-3 שנים

8.7.2018 / 14:30

חברת אלעד ישראל מגורים השיקה את שלב ב' בפרויקט "אורבן פארק" בשכונת הראשונים ליד קניון עזריאלי בעיר. בעוד בשלב א' עלתה דירת 4 חדרים החל מ-1.8 מיליון שקל, כיום המחיר מתחיל ב-2.3 מיליון שקל. בחישוב למ"ר מדובר בעלייה של כ-10%

אורבן פארק ראשונים הדמיה. סטודיו 84,
פרויקט אורבן פארק ראשונים/סטודיו 84

חברת אלעד ישראל מגורים מקבוצת יצחק תשובה הודיעה היום (ראשון) על התחלת אכלוס שלב א' בפרויקט "אורבן פארק", הממוקם בשכונת הראשונים החדשה בראשון לציון. זאת כ-26 חודשים מאז תחילת הבנייה. בסיור עיתונאים שערך המנכ"ל, רונן יפו, באתר הבנייה הוצג מתחם הפרויקט, שכולל 6 בנייני מגורים בני 8-17 קומות עם 330 דירות בנות 4-5 חדרים.

בשלב זה החל אכלוס של שני מגדלים בני 17 קומות עם 132 יחידות דיור. בתוך כך, החל שיווק שלב ב', שכולל שני מגדלים בני 17 קומות עם 134 יחידות דיור. בהמשך יוקמו שני הבניינים הנוספים - האחד בן 11 קומות והשני בן 8 קומות. הפרויקט ממוקם מול קניון עזריאלי החדש, הכולל מתחם משרדים, ובסמוך לתחנת רכבת ראשונים וקריית חינוך.

מחיר התחלתי לדירת 4 חדרים בשלב ב' של הפרויקט עומד על 2.329 מיליון שקל. לשם השוואה, בעת שיווק שלב א' של המתחם ב-2015 עמד המחיר ההתחלתי על 1.8 מיליון שקל. מדובר בעליית מחירים של כ-30% ב-3 שנים, כאשר לפי חישוב למ"ר מדובר בעלייה של 10%-15% למ"ר בתקופה זו.

מחירי דירות 5 חדרים מטפסים לסכום של 2.5 מיליון שקל ודירות 6 חדרים יעלו כמעט 3 מיליון שקל. הפרויקט כולל פארק בשטח 5 דונם, טרקלין דיירים בשטח 100 מ"ר לכל צמד מגדלים, חדר משחקים לילדים וחדר ספורט.

בסיור אמר יפו כי נראה שהשוק עושה את שלו - למרות תוכנית מחיר למשתכן. הרוכשים מצביעים ברגליים ושני המגדלים הראשונים מאוכלסים כמעט כליל. יש לציין כי מדובר בעיקר במשפרי דיור (מי שיש בבעלותו דירה, ומעוניין למכור אותה כדי לקנות דירה גדולה יותר); ובמצמצמי דיור (מי שבבעלותו בית פרטי בשכונה הסמוכה ומעוניין למכור אותו כדי להתגורר בדירה במגדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully