וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה רוצה לארח את האירוויזיון: תוכנית לקירוי אצטדיון סמי עופר

2.7.2018 / 8:00

במסגרת מועמדתה של העיר הצפונית לארח בשנה הבאה את תחרות המוזיקה הבינלאומית, החלה העירייה לבחון חלופות אדריכליות - כך שתעמוד בדרישות איגוד השידור האירופי

הדמיית קירוי איצטדיון סמי עופר. אדריכלים מנספלד קהת,
אצטדיון סמי עופר/אדריכלים מנספלד קהת

עיריית חיפה מחממת מנועים - ונערכת לאירוח תחרות האירוויזיון: לוואלה! נדל"ן נודע כי במסגרת מועמדותה של העיר הצפונית לארח בשנה הבאה את תחרות האירוויזיון באצטדיון "סמי עופר", החלה העירייה לבחון חלופות שונות לקירוי האצטדיון. זאת מכיוון שאירוח באצטדיון מקורה מהווה את אחת הדרישות של איגוד השידור האירופי - הגוף האמון על הפקת התחרות.

על פי הדרישה, על האולם בו מתקיימת התחרות להיות מקורה ובעל יכולת אפשרות להכיל כמות של 10,000 צופים. אחת החלופות היא שימוש בקירוי קל, אשר יהיה בנוי כמבנה מתיחה מיריעות פלסטיות, המחובר באמצעות כבלי מתיחה ל-4 עמודי תמיכה מפלדה. היריעות יהיו עשויות מחומר מבודד מקור ומחום אשר עמיד בגשם.

שימוש בסוג קירוי זה נפוץ במבנים רבים ברחבי העולם, דוגמת מבנה "המילניום דום" (Millennium Dome) שבלונדון. חלופה זו הוכנה עבור עיריית חיפה על ידי משרד האדריכלים מנספלד-קהת, אשר היה שותף לתכנון מבנה האצטדיון במקור. בעירייה מדגישים כי יעמדו בלוחות הזמנים שייקבעו וכי נושא עלויות הקמת הקירוי עודנו נבחן.

יונה יהב, ראש עיריית חיפה, אמר לוואלה! נדל"ן כי "אין ספק שאין מתאימה מחיפה - עיר השלום - לארח את תחרות האירוויזיון, אשר תביא כבוד גדול לעיר ותתרום לפיתוח הכלכלה והתיירות. אצטדיון סמי עופר נבנה על פי הסטנדרטים הגבוהים בעולם, תוך שימוש בטכנולוגיות הגבוהות ביותר והוא עומד כיום בשורה אחת עם האצטדיונים המובילים בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully