וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת פתאל רוכשת 13 בתי מלון בהולנד ב-160 מיליון אירו

28.6.2018 / 12:13

הקבוצה חתמה על הסכם לרכישת מלוא המניות של רשת בתי המלון "APOLLO" ההולנדית, שכוללים למעלה מ-1,900 חדרים. 4 מלונות ממוקמים באמסטרדם

מלון של קבוצת פתאל בהולנד. יח"צ,
מלון של רשת APOLLO בהולנד/יח"צ

קבוצת פתאל הודיעה היום (חמישי) כי היא רוכשת פורטפוליו של 13 בתי מלון בהולנד תמורת 160 מיליון אירו. הקבוצה חתמה על הסכם לרכישת מלוא הון המניות של חברת האחזקות ההולנדית European Hotel Management B.V, המחזיקה בזכויות בעלות, ניהול והשכרה של בתי מלון מרשת "APOLLO".

בתי המלון הנרכשים כוללים מעל 1,900 חדרים ומדורגים ברמה של 4-5 כוכבים. במסגרת העסקה, רוכשת חברת הבת, פתאל נכסים (אירופה) 4 בתי מלון תמורת 49.1 מיליון אירו שיושכרו למלונות פתאל; ופתאל החזקות רוכשת חברות תפעול השוכרות 8 בתי מלון לתקופה ממוצעת של למעלה מ- 30 שנה הכוללת אופציות להארכה בתמורה לכ-110.9 מיליון אירו.

בנוסף, רוכשת פתאל החזקות חברת תפעול שמנהלת מלון אחד. יצוין כי פתאל אירופה תממן את העסקה ממקורותיה העצמאיים; ופתאל החזקות תממן 40% מהיקף העסקה ממקורותיה. היתרה תמומן באמצעות תאגיד בנקאי הולנדי.

בתחילת השבוע פרסמה פתאל כי הושלמה העסקה למכירה ושכירות של מלון לאונרדו רויאל מינכן תמורת כ-157 מיליון אירו. דוד פתאל, יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל הקבוצה, מסר כי "מדובר ברכישה אסטרטגית - המלונות הנרכשים ממוקמים בערים המובילות בתיירות ועסקים בהולנד. 4 בתי המלון הנרכשים באמסטרדם יצטרפו ל-2 בתי מלון נוספים של החברה בעיר, והרשת תהפוך למשמעותית באמסטרדם עם אחזקה של 6 בתי מלון הכוללים כ-1,540 חדרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully