וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תדהר תקים מגדל משרדים בהוד השרון ב-110 מיליון שקל

1.7.2018 / 13:00

החברה, שתשתף פעולה עם היזם ירון שמש, קיבלה היתר בנייה להקמת מתחם עסקים ומסחר בדרך רמתיים בעיר שבשרון. המגדל יכלול 10 קומות בהיקף כולל של כ-11 אלף מ"ר

עומר האוס הדמיה. תדהר וירון שמש אחזקות,
מגדל OMER HOUSE בהוד השרון/תדהר וירון שמש אחזקות

קבוצת תדהר, בבעלות גיל גבע, אריה בכר ומארק ויסמן, הודיעה היום (ראשון) על קבלת היתר בנייה לפרויקט מסחרי חדש, שתקים במשותף עם היזם ירון שמש, מבעלי ירון שמש אחזקות בהוד השרון. מדובר במגדל משרדים בהיקף כ-11 אלף מ"ר שיוקם על פני שטח כ-2 דונם בדרך רמתיים בעיר. היקף ההשקעה כ-110 מיליון שקל.

המגדל, שיכונה OMER HOUSE, יכלול 10 קומות בשטח של כ-1,100 מ"ר כל אחת, מעל קומה מסחרית בשטח של כ-620 מ"ר. סיום העבודות צפוי במהלך שנת 2020. הקרקע שעליו יוקם המגדל נרכשה על ידי היזמים במסגרת עסקת מזומן ועסקת קומבינציה על בעלים פרטיים ב-2016.

אודי שרביט, מנכ"ל קבוצת תדהר, ציין: "הוד השרון היא עיר בתנופה, שנמצאת במגמת צמיחה קבועה. בשנים הקרובות מתוכננת תוספת משמעותית של שטחי תעסוקה ומסחר, חיבור לקו הצהוב של הרכבת הקלה, שבילי הולכי רגל ואופניים ועוד. כחלק מתוכנית לשיפור פני מרכז העיר, עוברת דרך רמתיים שינוי ועתידה להפוך למרכז הפועם של העיר שיכלול מרכזי תעסוקה ומסחר, בילויים ומגורים".

ירון שמש, מנכ"ל ירון שמש אחזקות, הוסיף: "OMER HOUSE מהווה חלק מחזון לשינוי פני מרכז העיר, בדרך להפיכתו למוקד משיכה עסקי ומסחרי. יש בעיר אוכלוסייה מצוינת, שנודדת מדי יום לערים אחרות ומשוועת לפתרון תעסוקתי ברמה גבוהה. זו הסיבה שכבר היום אנחנו נמצאים בהליכי תכנון ל-4 מתחמים נוספים שמשלבים מסחר, תעסוקה ומגורים בדגש על דירות קטנות, שחסרות מאוד בהוד השרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully