וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמות ופרשקובסקי זכו במכרזים ל-2 מגרשים במתחם האלף בראשל"צ

24.6.2018 / 15:40

ועדת המכרזים בעיריית ראשון לציון אישרה את זכייתן של החברות להקמת מתחמי מסחר ומשרדים במתחם, שצפוי לכלול כ-2 מיליון מ"ר של שטחי תעסוקה ו-5,500 דירות

מתחם 1000 ראשון לציון 03/12/2017. ראובן קסטרו
קרקעות מתחם האלף בראשון לציון/ראובן קסטרו

ועדת המכרזים בעיריית ראשון לציון אישרה בסוף השבוע האחרון את זכייתן של החברות פרשקובסקי ואמות במכרזים להקמת מתחמי מסחר ותעסוקה במתחם האלף במערב העיר. מדובר במתחם בהיקף 1,500 דונם, שצפוי לכלול כ-1.75 מיליון מ"ר לתעסוקה ומסחר עבור כ-100 אלף עובדים, 5,500 דירות עבור כ-22 אלף איש ו-120 דונם של פארקים.

פרשקובסקי זכתה במגרש בשטח של 53,724 מ"ר המיועד לתעסוקה ומסחר במחיר של 81.5 מיליון שקל, כאשר מחיר המינימום להגשה במכרז עמד על 48.4 מיליון שקל. אמות זכתה במגרש סמוך, המיועד אף הוא לתעסוקה ומסחר, בשטח של 18,946 מ"ר ובמחיר של 30.3 מיליון שקל; זאת כאשר מחיר המינימום לשיווק הקרקע עמד על כ-19 מיליון שקל.

בעבר כבר זכתה במגרש הנמצא בסמוך קבוצת דיסקונט הכוללת את דיסקונט, ויזה כאל ומרכנתיל. בקרוב יפורסמו במתחם מכרזים נוספים לתעסוקה, מסחר ודיור. המתחם יאכלס תאגידים פיננסיים, תעשיות עתירות ידע, מלונאות עסקית, מרכז קונגרסים ותערוכות, מרכזי מחקר ומוסדות חינוך, לצד מתחמי פנאי ומגורים.

לדברי עדי ברוק, מנכ"ל מנהלת מתחם האלף, "לאחר עבודה מאומצת שנעשתה בחודשים האחרונים, ולאור תוצאות המכרזים, אנחנו גאים על הבעת האמון במתחם ובעיר ראשון לציון".

לדברי יוסי פרשקובסקי, יו"ר חברת פרשקובסקי, "עיריית ראשון לציון מעוניינת להפוך את מתחם האלף לעיר העסקים של ישראל, ובחרנו להיות חלק מהחזון. במהלך השנים האחרונות בנינו ואנחנו בונים בראשון לציון אלפי דירות למגורים ואנו מאמינים כי יש להפוך את ראשון לציון לאלטרנטיבה לאזורי התעסוקה של תל אביב ולכן בחרנו להיכנס גם לתחום המשרדים בראשון לציון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully