וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכמה נמכרה דירת 3 חדרים בשכונת אפרידר באשקלון?

13.6.2018 / 8:03

דירת 75 מ"ר עם 3 חדרים ו-2 כיווני אוויר נמכרה במחיר שביקש בעל הבית אך נמוך ביחס לשכונה. בין הסיבות: הצורך בשיפוץ. עסקה משתלמת? בדיקת אתר מדלן לוואלה! נדל"ן

מערכת וואלה!

(בווידאו: בכמה עלו מחירי הדירות מאז קום המדינה)

לפני כחודשיים נמכרה דירת 3 חדרים ברחוב אלי כהן שבשכונת אפרידר באשקלון. הדירה נמכרה בעבור המחיר המבוקש שעמד על 800 אלף שקל. מדובר בדירה בשטח 75 מ"ר, בעלת 2 כווני אויר, ממוקמת בקומה 4 בבניין בן 4 קומות ללא מעלית שנבנה בשנות ה-70.

הנכס נמכר במחיר נמוך מהמחיר הממוצע לדירות 3 חדרים יד שנייה בשכונה, אשר עומד על 950 אלף שקל. על פי ניתוח של אתר מדלן, מחיר הנכס נמוך בכ-15% מהמחיר הממוצע וניתן לייחס את הפער לעובדה שמדובר בבניין רכבת ישן שנבנה לפני כ-50 שנים. בנוסף הדירה שנמכרה לא משופצת ונמצאת בקומה רביעית ללא מעלית.

מיקי פרי, ממשרד "HOME FOR ALL", שסגר את העסקה אמר כי "הנכס המדובר הוא דירת 3 חדרים מרווחת, בקומה אחרונה ללא מעלית או ממ"ד, בבניין בן למעלה מ-50 שנה שנמצא בשכונת אפרידר באשקלון הנחשבת שכונת יוקרה שנמצאת באזור מרכזי בעיר. מדובר בשכונה מבוקשת בקרב שוכרים הודות לקרבה למכללת אשקלון, חוף הים, מרכזים מסחריים ועורקי תחבורה ראשיים".

לדברי פרי, "שכונת אפרידר מלאה במוקדי בילוי ומסחר רבים, פארקים, מרכזי ספורט ומקומות חנייה ללא תשלום. כמו כן, מדובר באזור מבוקש בקרב משקיעי נדל"ן מאחר ואזור זה הוא בעל פוטנציאל להתחדשות עירונית ומחירי הדירות יעלו בהתאם. מכל הסיבות הנ"ל, לא הפתיעה כלל העובדה כי הרוכשים של נכס זה הם משקיעים אשר מתגוררים במרכז הארץ ורכשו את הנכס למטרות השקעה. לגבי המוכרים, מדובר בזוג צעיר מקומי שביקש לשדרג בכך את רמת מגוריהם".

על הסביבה

רם גפן, ראש צוות מחקר שכונות באתר מדלן מוסיף כי "שכונת אפרידר נחשבת לאחת השכונות המבוקשות באשקלון. הנכס נמצא במרחק חציית כביש מ'מרכז נפתי אשקלון', שאפשר לעשות בו את כל הסידורים - בנקים, דואר, קופות חולים ואפילו סניף של מס הכנסה. כמו כן יש בו מגוון גדול של אפשרויות מסחר וקניונים".

לדברי גפן, "הנכס נמצא ברחוב אלי כהן, אשר ממנו ניתן להגיע באמצעות תחבורה ציבורית תוך 10 דקות לתחנת הרכבת שנמצאת הרחק מאזורי המגורים באשקלון ולכן יש בה בעיות חניה קשות בשעות הבוקר".

מצב הנדל"ן בשכונת אפרידר באשקלון. מדלן,
מצב הנדל"ן בשכונת אפרידר באשקלון/מדלן

בכמה נמכרו דירות יד שנייה ודירות חדשות בשכונה?

בלוח מדלן מוצעת למכירה ברחוב בר כוכבא 19, דירת 2 חדרים יד שנייה בשטח 50 מ"ר ב-860 אלף שקל. הדירה משופצת וממוקמת בקומה 3 מתוך 3 עם חניה.

בלוח מדלן מוצעת למכירה ברחוב הקיקיון 2, דירת 4 חדרים יד שנייה בשטח 108 מ"ר ב-1.09 מיליון שקל. הדירה גדולה ומשופצת בקומה 2 מתוך 3 עם חניה.

בלוח מדלן מוצעת למכירה ברחוב השייטת 4, דירת 5 חדרים יד שניה בשטח 146 מ"ר ב-1.92 מיליון שקל. הדירה בקומה 1 מתוך 9 בבניין יחסית חדש עם מעלית וחניה.

אשר לעסקאות אחרונות בשכונה, לפי לוח מדלן, לפני כחודשיים נמכרה בכיכר צפניה 266, דירת 2 חדרים יד שנייה בשטח 39 מ"ר ב-760 אלף שקל. הדירה בקומה 1 מתוך 4 בבניין שנבנה בשנות ה-60 בלי חניה.

לפי לוח מדלן, לפני כחודשיים נמכרה ברחוב השייטת 3, דירת 4 חדרים יד שנייה בשטח 92 מ"ר ב-1.27 מיליון שקל. הדירה בקומה 6 מתוך 9 בבניין שנבנה בשנות ה-2000 עם חניה.

לפי לוח מדלן, לפני 3 חודשים נמכרה ברחוב בן צבי יצחק 44, דירת 5 חדרים יד שנייה בשטח 130 מ"ר ב-1.55 מיליון שקל. הדירה בקומה 9 מתוך 9 עם 2 חניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully