וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנרב תבנה את קמפוס משרד הביטחון בבאר שבע

27.5.2018 / 14:11

החברה זכתה במכרז להקמת מבני מגורים והדרכה בשכונת רמות תמורת 125 מיליון שקל; התקשרה בהסכם להקמת פרויקט ייצור חשמל בעמק הבכא בצפון הארץ ב-136 מיליון שקל

שכונת רמות באר שבע. ראובן קסטרו
שכונת רמות בבאר שבע/ראובן קסטרו

חברת מנרב אחזקות ממשיכה להרחיב את פעילותה בתחומי הבנייה והניהול ההנדסי. החברה דיווחה היום (ראשון) כי חברת-הבת, מנרב הנדסה ובניין (מוחזקת ב-100%), זכתה במכרז של משרד הביטחון להקמת מבנים ותשתיות בקמפוס רמות בבאר-שבע.

הפרויקט יכלול בעיקר עבודות ביסוס, פיתוח והקמה של 7 מבנים, לרבות מבני מגורים, מבני הדרכה ואודיטוריום, בשטח כולל של כ-15 אלף מ"ר. התמורה הכוללת עבור הפרויקט נאמדת בכ-125 מיליון שקל בתוספת מע"מ, ותקופת ההקמה הצפויה היא כשנתיים.

בנוסף, בהמשך לדיווח החברה מספטמבר 2016, מנרב הודיעה היום כי מיזם משותף של חברת-הבת מנרב הנדסה ובניין וחברת נקסטקום בע"מ התקשר עם חברת עמק הבכא אנרגיות ורוח בע"מ להקמה של פרויקט לייצור חשמל בהספק של כ-96 מגה-וואט באמצעות כ-30 טורבינות רוח בצפון הארץ.

כמו כן, התקשר המיזם המשותף בהסכם לתפעול ולתחזוקה של הפרויקט למשך 20 שנה מתום תקופת ההקמה. התמורה הכוללת עבור הפרויקט נאמדת בכ-136 מיליון שקל בתוספת מע"מ, ותקופת ההקמה הצפויה היא כ-25 חודשים מיום קבלת צו תחילת העבודה.

  • עוד באותו נושא:
  • בנייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully