וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת מנרב פרויקטים תקים מגדל בן 30 קומות בגבעתיים

1.4.2018 / 13:50

מדובר בפרויקט פינוי בינוי, במסגרתו יהרסו 3 בניינים משנות ה-60 עם 42 יחידות דיור שמוערכות ב-1.7 מיליון שקל. הדירות החדשות ימכרו במחיר התחלתי של 3 מיליון שקל

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: אביב אירגז ואביחי ברוך

(בווידאו: כל מה שצריך לדעת על דיור להשכרה ארוכת טווח)

חברת מנרב פרויקטים מקבוצת מנרב של אברהם קוזניצקי דיווחה היום (ראשון) על פרויקט שבכוונתה להקים בגבעתיים. מדובר במגדל בן 30 קומות שיוקם במסגרת פינוי בינוי בסמוך לקניון גבעתיים. במסגרת הפרויקט יהרסו 42 דירות ישנות לטובת 118 יחידות דיור חדשות.

מדובר במתחם בשטח של כ-2.5 דונם ברחוב אדמית 13,15 ו-17, שבו ממוקמים כיום 3 בניינים ישנים בני 3 קומות כל אחד שנבנו בשנות ה-60 של המאה הקודמת. על פי הדיווח של מנרב, החברה חתמה על הסכמים מול 34 בעלי זכויות, המהווים 81% מכלל בעלי הדירות הנדרשים לצורך ביצוע פרויקט מסוג זה, והחלה בתהליך קידום התב"ע (תוכנית בניין עיר) החדשה מול הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה בעיר.

במסגרת ההסכם עם הדיירים הקיימים, הם יהיו זכאים לדירות 4-5 חדרים חדשות, הכוללות מרפסת שמש בשטח של כ-15 מ"ר, חניה תת-קרקעית ומחסן. למעשה, כל דייר יקבל תוספת של כ-40 מ"ר נטו לפחות.

רמת גן וגבעתיים, מבט מהאוויר. ShutterStock
מבט מלמעלה על גבעתיים/ShutterStock

מחיר התחלתי לדירת 4 חדרים חדשה - 3 מיליון שקל

"התחלנו בקידום הפרויקט לפני כ-3 שנים, לאחר שנציגות הדיירים בחרה במנרב כחלק ממכרז יזמים שנערך, וכעת הגענו ללמעלה מ-80% חתימות. בשבועות הקרובים יחתמו יתר ההסכמים"

הוצאתו לפועל של הפרויקט כפופה למספר תנאים מתלים אשר טרם התקיימו, לרבות אישור התב"ע החדשה וקבלת אישור לליווי בנקאי סגור לפרויקט. כמו כן, תקצה מנרב פרויקטים שטח לטובת גני ילדים בקומות הלובי של המגדל. עלות ההשקעה הצפויה בפרויקט נאמדת ב-216 מיליון שקל (לא כולל מע"מ) והיקף ההכנסות הצפוי בפרויקט נאמד ב-254 מיליון שקל (לא כולל מע"מ).

כיום מחירי הדירות במתחם, ששטחן בממוצע כ-60 מ"ר, הם בסדר גודל של 1.7-1.8 מיליון שקל. הצפי הוא שדירת 4 חדרים חדשה בפרויקט תימכר במחיר של החל מ-3 מיליון שקל. זהו איננו הפרויקט היחידי של מנרב בתחום ההתחדשות העירונית, החברה מעורבת בפרויקטים נוספים שנמצאים בשלבים שונים של הליכי אישור בוועדות השונות.

לדברי מוטי רונס, סמנכ"ל פיתוח עסקי, "הפרויקט ממוקם בסמוך לקניון גבעתיים ולמתחם המסחר והתעסוקה המתוכנן בכורזין, והוא חלק ממתחם שלם שאושר למתן תוקף בתנאים על ידי הוועדה המחוזית תל אביב (תב"ע גב/431 הסתדרות מרכז גבעתיים). המצב של הבניינים שנבנו בשנות ה-60 רעוע. התחלנו בקידום הפרויקט לפני כ-3 שנים, לאחר שנציגות הדיירים בחרה במנרב כחלק ממכרז יזמים שנערך, וכעת הגענו ללמעלה מ-80% חתימות. בשבועות הקרובים יחתמו יתר ההסכמים. מנרב ממשיכה לבדוק פרויקטים נוספים בתחום ההתחדשות העירונית באזורי הביקוש, מאחר שעתודות הקרקע במרכזי הערים במרכז הארץ התדלדלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully