וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון לזכאי מחיר למשתכן: "בחירות או לא - נדאג שתהיה לכם דירה"

שר האוצר, משה כחלון, פנה לזוגות הצעירים על רקע המשבר הפוליטי והבהיר: "לא נאפשר לטרפד את תוכנית הדיור המוזל - לא בממשלה הזו ולא בממשלה הבאה"

יח"צ - חד פעמי

(בווידאו: שר האוצר משה כחלון במסר לזכאי תוכנית למשתכן)

שר האוצר, משה כחלון, פנה היום (שני) לזכאי מחיר למשתכן במסר בטלגרם ובעמוד הפייסבוק, על רקע המשבר הפוליטי, והבהיר: "לא נאפשר לטרפד את התוכנית - לא בממשלה הזו ולא בממשלה הבאה. כן בחירות, לא בחירות - אנחנו נדאג שתהיה לכם דירה".

"בעקבות המשבר הפוליטי האחרון קיבלנו פניות ממאות הורים וזוגות צעירים, שחוששים בנוגע להמשך תוכנית מחיר למשתכן", אמר כחלון, "בסוף החודש הזה יהיו כ-53 אלף זוגות שאוחזים בזכות לרכוש דירה במחיר הוגן באזור שבו בחרו".

הוא הוסיף: "אני רוצה להרגיע אתכם: כל זמן שאנחנו בממשלה, בממשלה הזאת או בממשלה הבאה, לא נאפשר לטרפד את התוכנית הזאת שעבדנו עליה קשה מאוד. במשרד השיכון, משרד האוצר ומטה דיור השקיעו אלפי אנשים מיליוני שעות ומיליארדי שקלים כדי שתוכנית מחיר למשתכן תצליח. לא נאפשר לטרפד אותה".

שר האוצר, משה כחלון, 17 בינואר 2018. ראובן קסטרו
שר האוצר משה כחלון/ראובן קסטרו

כחלון פנה לזכאים שטרם זכו: "אני פונה לזוגות הצעירים שממתינים - גם בממשלה הבאה נמשיך את התוכנית, כל זמן שמפלגת כולנו ואני חלק מהממשלה, נמשיך לטפל בזוגות הצעירים ולוודא שתוכלו לרכוש דירה במחיר הוגן ולא במחיר מופקע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully