וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ת"א: מתחם תעשייה מוזנח ברחוב סלמה יוסב לפרויקט מגדלי יוקרה

12.3.2018 / 12:30

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אישרה לקבוצת חג'ג' לשנות את ייעודו של מגרש תעשייה ומלאכה בגודל 6 דונם בדרום העיר למגורים - כדי לבנות פרויקט נדל"ן שיכלול 200 דירות

מערכת וואלה!

(בווידאו: דוח ה-OECD קובע - ישראל צריכה להשקיע בתשתיות, חינוך ודיור)

הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה בתל אביב אישרה לקבוצת חג'ג' לשנות את ייעודו של מגרש בגודל 6 דונם בין הרחובות סלמה, רבנו חננאל והרא"ש בדרום תל אביב - כך הודיעה היום (שני) החברה לבורסה לניירות ערך בתל אביב. מדובר במגרש שצפוי להכיל את אחד הפרויקטים הגדולים המתוכננים בעיר ללא הפסקה, אשר נרכש תמורת 90 מיליון שקל.

התוכנית כוללת כ-20 אלף מ"ר למגורים, כ-1,100 מ"ר למסחר בקומת הקרקע, כ-5,000 מ"ר לתעסוקה וכן שטחים ציבוריים ופארק ירוק. במסגרת החלטת הוועדה, הופקדה תוכנית בניין עיר (תב"ע) מפורטת ביחס למגרש בבעלות החברה, לגביו היא מקדמת בשנתיים האחרונות תוכנית לשינויי יעוד ממלאכה ותעשייה למגורים ומסחר; וכן להגדלת זכויות משמעותית, וזאת בהתאם לתוואי תוכנית המתאר תא/5000 שאושרה.

הקבוצה השלימה את רכישת המגרש בינואר 2017. הוא ממוקם מול פרויקט רביעיית פלורנטין ובסמוך לשכונת פלורנטין, והוא חלק ממתחם של כ-17 דונם אשר משנה את ייעודו לבניית מתחמי מגורים ומסחר בהיקף דומה. בקבוצת חג'ג' מגדירים את האזור "שכונה חדשה ובשורה לאזור דרום תל אביב".

הדמיה פרויקט סלמה של קבוצת חג'ג'. בר אוריין אדריכלים,
תוכנית הפרויקט ברחוב סלמה/בר אוריין אדריכלים

הפרויקט, אשר מתוכנן על ידי אדריכל גידי בר אוריין, יכלול בחלק החברה 4 בניינים, מתוכם 2 מגדלי מגורים בגובה 17 קומות הממוקמים בעורף המגרש; וכן שני בניינים של 6 קומות על שפת הרחובות סלמה ורבנו חננאל, כולם מעל קומת קרקע מסחרית.

עוד יכלול הפרויקט כ-215 יחידות דיור בתמהיל מגוון, בגודל של בין 2 עד 5 חדרים וכן פנטהאוזים וגינה ירוקה פנימית בסגנון אירופי בשטח של כ-4.5 דונם. במסגרת התב"ע, צורף מגרש נוסף בן דונם אחד, אשר כולל זכויות של כ-3,000 מ"ר - שמרביתן ימומשו וייבנו במסגרת המגדלים; ובנייתן תנוהל על ידי החברה שתהיה זכאית לדמי ניהול בגינם. הצדדים יפעלו בשיתוף פעולה לשימור מבנה בית הבאר ההיסטורי הממוקם על המגרש.

מקבוצת חג'ג' נמסר: "החברה מתרכזת בעיקר בהשבחת מקרקעין לשם יצירת קרקעות לפרויקטים ייחודיים. מדובר בחטיבת קרקע גדולה מאוד, מהגדולות שתוכננו בתל אביב, אשר מייצרת דה פאקטו מתחם שלם של בנייה חדשה, המקיפה פארק ירוק רחב היקף, בדרום תל אביב המתפתח והמתחדש ממילא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully