וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית ת"א עצרה את עבודות ההריסה של תיאטרון בית ליסין

20.2.2018 / 17:45

כשבוע לאחר שהחלה הריסת המבנה המיתולוגי ברחוב ויצמן בתל אביב, לצורך הקמת מגדל יוקרה, הוציאה העירייה יחד עם המשרד להגנת הסביבה צו מינהלי לעצירת העבודות. הסיבה: העבודות כוללות פירוק לא חוקי של אסבסט. היזם: "משתפים פעולה"

יח"צ - חד פעמי

(בווידאו: עבודות ההריסה של תיאטרון בית ליסין)

בדיוק שבוע לאחר שהחלה הריסת המבנה המיתולוגי של תיאטרון בית ליסין ברחוב ויצמן בתל אביב - עיריית תל אביב-יפו, בתיאום עם המשרד להגנת הסביבה, עצרה היום (רביעי) את עבודות ההריסה בצו מינהלי. זאת לאחר שהתגלה כי העבודות כוללות פירוק לא חוקי של אסבסט.

בעיריית תל אביב ציינו כי "החברה המבצעת יודעה כי במקום יש אסבסט, ועליה היה לנקוט אמצעים מקדימים שונים טרם ההריסה - דבר אשר לא נעשה ולכן נעצרו העבודות. עם זאת, מאחר שנותר עוד קיר אחד באמצע ההריסה, העירייה, יחד עם המשרד להגנת הסביבה בהתייעצות עם המשרד להגנת הסביבה, אגף אסבסט ואבק מזיק, סוכם על פירוק מבוקר, תוך הרטבה של קיר המבנה, כיסוי הפסולת בפוליאתילן. התקשרות מיידית עם קבלן אסבסט מורשה לסילוק האסבסט והטמנתו על פי הנחיות המשרד להגנת הסביבה, כולל נקיטת כל האמצעים שיבטיחו את שלום הציבור".

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! נדל"ן, כשנה וחצי לאחר שהחל שיווקו, החלה הריסת המתחם לטובת הקמת מגדל מגורי היוקרה "מגדל בית ליסין". מדובר בפרויקט בהשקעה כוללת של היזם, חברת GF נדל"ן, בהיקף של כ-500 מיליון שקל, אשר ממוקם על אחת מעתודות הקרקע הנחשקות במרכז העיר ליד כיכר המדינה. אכלוס המגדל, שאותו משווקת חברת מגדלים, צפוי בעוד כ-3 שנים.

מחברת GF נדל"ן נמסר בתגובה: "אנו פועלים בשיתוף פעולה מלא עם נציגי עיריית תל אביב והמשרד לאיכות הסביבה להסדרה מהירה של הנושא, וזאת על מנת שנוכל להתקדם בתוכניות לבניית מגדל בית ליסין".

הריסת תיאטרון בית ליסין. יח"צ,
הריסת מתחם בית ליסין בתל אביב/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully