וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזית גלוב רכשה מרכז מסחרי חדש בשכונת כוכב הצפון בתל אביב

20.2.2018 / 14:39

שילמה כ-110 מיליון שקל עבור הפרויקט שמשתרע על שטח של כ-4.5 דונם. את הקרקע רכשה מחברת טרמוסינטקס החזקות בבעלות היזם סמואל שטקר

עריכת וידאו: אביב אירגז

(בווידאו: ראיון עם אדריכל העל האמריקני שיעצב מלון בהרצליה)

קבוצת הנדל"ן המניב גזית גלוב, באמצעות חברת הבת בבעלותה המלאה גזית גלוב ישראל, רכשה קרקע בשטח של כ-4.5 דונם בלב שכונת כוכב הצפון בצפון תל אביב. על השטח מוקם בימים אלו מרכז מסחרי שכונתי, כאשר עלות הפרויקט כולל הקמתו מסתכמת בכ-110 מיליון שקל.

את הקרקע רכשה הקבוצה רכשה מחברת טרמוסינטקס החזקות בע"מ, בבעלותו של יזם הנדל"ן סמואל שטקר. המרכז נמצא בשלבי בנייה מתקדמים, כאשר סיום הבנייה צפוי בעוד כ-24 חודשים.

כיום מחזיקה הקבוצה 8 מרכזים מניבים (בעיקר במרכז הארץ), נכס נוסף הנמצא בשלבי פיתוח ובקרקע נוספת לבנייה עתידית. נכסי החברה משתרעים על שטח בנוי להשכרה של כ- 175 אלף מ"ר בשווי של כ-3 מיליארד שקל.

לדברי ירון אשל, מנכ"ל גזית גלוב ישראל, "רכישת המרכז המסחרי בכוכב הצפון היא חלק מאסטרטגיית החברה, המתמקדת בפיתוח מרכזים עירוניים הממוקמים במרכזי שכונות מגורים איכותיות בעלי חסמי כניסה גבוהים. נכס זה מצטרף לשני נכסים נוספים בבעלות החברה, G צמרת ו-G תל ברוך, אשר יחד מהווים השלמה לתיק הנכסים האיכותי בעיר תל אביב".

הדמיה כוכב הצפון. סטודיו אלכס לובימוב,
המרכז המסחרי החדש בכוכב הצפון/סטודיו אלכס לובימוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully