וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונרדו דיקפריו מצטרף כשותף במלון מרינה הרצליה

4.3.2018 / 10:49

השחקן ההוליוודי, שהוא גם פעיל סביבתי, מצטרף לקבוצת חג'ג' והאחים כהן כשותף במלון החדש, אשר צפוי לכלול כ-180 סוויטות ועתיד להיבנות בסטנדרטים של בנייה ירוקה

עריכת וידאו: אביב אירגז

(בווידאו: ראיון עם האדריכל דיוויד רוקוול שמתכנן את מלון מרינה הרצליה)

קבוצת חג'ג', באמצעות החברה הציבורית רג'נסי, הפתיעה היום (ראשון) כאשר הודיעה לבורסה לניירות ערך כי השחקן זוכה האוסקר והפעיל הסביבתי, ליאונרדו דיקפריו, הצטרף כשותף במלון החדש במרינה בהרצליה בישראל, אשר תוכנן על ידי אדריכל העל דיוויד רוקוול. המלון ממוקם על קו המים במרינה וצפוי לכלול כ-180 סוויטות בשני מבנים מרכזיים.

לדברי החברה, דיקפריו יעבוד עם קבוצת חג'ג', שבשליטת האחים צחי ועידו חג'ג', על מנת לקדם את המלון ולהבטיח כי הוא עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בכל הנוגע לפיתוח סביבתי ומלונאות. משמעות השותפות היא כי המלון ייבנה לפי סטנדרטים של מועצת הבנייה הירוקה בארה"ב (USGBC) ובתו תקן הזהב של מנהיגות באנרגיה ותכנון סביבתי (LEED).

על פי הדיווח לבורסה, "השותף יסייע לחברת הבת בקידום הפרויקט, שיווקו ,מיתוגו ויצירת קשרים עם גורמים רלוונטיים בינלאומיים, ואולם התחייבויות השותף כאמור תבוטלנה בקרות אירוע של העברת שליטה בחברת הבת ו/או במקרקעי הפרויקט".

עוד לפי הדיווח, צפוי דיקפריו להרוויח לא מעט מהעסקה ולקבל את הרווחים ראשון מבין השותפים: "בתמורה לקיום התחייבות השותף (דיקפריו - ה.צ), יהיה זכאי השותף לכ-10% מהרווחים שיחולקו לבעלי המניות הרגילות של חברת הבת, ובלבד שבעת חלוקת הרווחים כאמור לבעלי המניות הרגילות, בכפוף לקיום רווחים כאמור, ראשית ישולם על ידי חברת הבת לשותף סך של 2.5 מיליון דולר על חשבון חלק השותף ברווחי חברת הבת, לאחר מכן עד 22.5 מיליון דולר לבעלי המניות של החברה, ולאחר מכן, יתרת הרווחים (ככל שתיוותר) תחולק בין בעלי המניות של חברת הבת והשותף, בהתאם לחלקם היחסי ברווחי חברת הבת". בשורה התחתונה, השקיע דיקפריו סכום מסוים כדי להפוך לשותף במלון, והוא יהיה זכאי ל-10% מהרווחים העתידיים.

לאונרדו דיקפריו באוסקר 2016. GettyImages
האם יגיע לישראל? ליאונרדו דיקפריו/GettyImages
מלון של קבוצת חג'ג' מרינה הרצליה הדמיה. viewpoint,
הדמיית המלון במרינה בהרצליה/viewpoint

דיקפריו: "פיתוח סביבתי ירוק הוא חלק משמעותי"

האחים חג'ג' מסרו: "אנו גאים להיות שותפים עם שותף אסטרטגי בקנה מידה עולמי. השילוב בין עיצוב פורץ דרך, המיקום הנפלא על קו המים במרינה, ומחויבותנו העמוקה להגנת הסביבה, הופכים את המיזם למרגש במיוחד. מר דיקפריו הוא פעיל סביבתי ידוע בעולם, ואנו מברכים על החלטתו לקחת חלק בפרויקט, על מנת להבטיח שפיתוחו של פרויקט זה יעשה תוך שמירה על עקרונות הגנת הסביבה. כמו כן, אנו נרגשים מהעבודה המשותפת עם אדריכל-העל, דיוויד רוקוול, שמהווה מבחינתנו הצהרה לאיכות בלתי מתפשרת ולרמת תכנון מקורית, יצירתית וחדשנית".

יגאל צמח, מנהל שיווק הפרויקט מטעם קבוצת חג'ג', הוסיף כי "הפרויקט מהווה שבירת פרדיגמות בתחום האדריכלות והמלונאות בעולם. לאור מחויבותנו לעיצוב ברמה גבוהה, למיקום איכותי ולהגנת הסביבה, אנו מקווים למשוך קהל לקוחות שיבין את ההזדמנות הייחודית לרכוש סוויטות מלונאיות בנכס מיוחד זה, אשר באופן חריג מאפשר מכירה של היחידות המלונאיות תוך הפעלתן כבית מלון לכל דבר ועניין".

בהודעה לבורסה צוינה גם תגובתו של דיקפריו: "פיתוח סביבתי ירוק הוא חלק משמעותי בבניין קהילות הפועלות בשיתוף עם הטבע ולא כנגדו. בעודנו מחפשים ליצור עתיד המונע את ההשפעות החמורות ביותר של שינויי אקלים, אנו זקוקים לפרויקטים הדוחפים אל עבר פיתוחים חדשניים בתחום העיצוב הסביבתי. אני גאה להצטרף לקבוצת חג'ג' והאחים כהן כשותף במלון המרינה. פרויקט זה העומד בתקן הזהב של LEED ובעיצובו של דיוויד רוקוול, יהווה מודל לפיתוח ידידותי לסביבה בתחום המלונאות לעולם כולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully