וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה נדל"ן רכשה נכס מסחרי בבני ברק ב-38 מיליון שקל

14.2.2018 / 14:58

מדובר במבנה במתחם BBC שבסביבתו מקודמת תב"ע לשימושים לתעסוקה ולזכויות בנייה נוספות. במקביל מכרה נכס לתדיראן באזור התעשייה סגולה תמורת 49 מיליון שקל

מתחם BBC אזור תעסוקה בני ברק נדלן. בר לוי אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ,
אזור התעסוקה בבני ברק/בר לוי אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ

חברת ש.י.ר שלמה נדל"ן, בבעלות משפחת שמלצר, דיווחה היום (רביעי) כי מכרה נכס בבעלותה לחברת תדיראן הולדינגס באזור התעשייה סגולה בפתח תקווה תמורת 49 מיליון שקל. בכוונתה של תדיראן הולדינגס להעביר את מטה הנהלת החברה והחברות הבנות למקום.

מדובר בנכס עם קומת קרקע ומעליה קומת גלריה חלקית, שתי קומות נוספות וכן קומת מרתף, הכוללות שטחי שירות וחניות בשטח כולל של כ-8,400 מ"ר. הנכס נמכר במצבו (AS-IS), כאשר מרביתו מצוי ברמת מעטפת, למעט חלק בשטח כולל של כ-420 מ"ר המושכר לשוכר קיים וכן שטחים ציבוריים ושטח החניון.

במקביל הודיעה שלמה נדל"ן כי היא רוכשת נכס מסחרי ברחוב הירקון בבני ברק תמורת 38 מיליון שקל. מדובר במבנה הממוקם בסמוך למתחם התעסוקה BBC, המשתרע על שטח השכרה של כ-4,000 מ"ר וכולל כ-80 חניות.

בסביבת הנכס מקודמת בימים אלה תב"ע (תוכנית בניין עיר) לשימושים לתעסוקה וכן לזכויות בנייה נוספות, כאשר שלמה נדל"ן התקשרה בהסכם שיתוף ביחס לזכויות בנייה עתידיות עם מוכרי הנכס, לרבות ביחס למקרקעין המצויים בצמוד למבנה המסחרי הנרכש.

מדובר בעסקה שלישית של החברה מתחילת 2018. ישראל רייף, יו"ר הדירקטוריון, ציין: "אנו ממשיכים ברכישה ופיתוח של נכסי נדל"ן מניב איכותיים באירופה ובישראל. רכישת הנכס בבני ברק תואמת את הקריטריונים להשקעה של החברה. המקרה הנוכחי הוא בדרך של איתור שוכרים לנכס פנוי, השלמת הבינוי של הנכס וייזום זכויות בנייה נוספות לנכס. במקביל ממשיכה החברה לנצל הזדמנויות עסקיות למימוש נכסיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully