וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אאורה ישראל תקים פרויקט פינוי בינוי עם 400 דירות באבן יהודה

17.1.2018 / 11:49

מתחם בשטח 20 דונם, הכולל 115 דירות ב-8 בניינים בני 3-4 קומות, ייהרס מהיסוד לטובת הקמה של 12 בניינים חדשים בני 7-8 קומות. היקף הפרויקט מוערך ב-450 מיליון שקל

יח"צ - חד פעמי

(בווידאו: פרויקט פינוי בינוי - אילוסטרציה)

חברת אאורה ישראל, בבעלות יעקב אטרקצ'י, הודיעה היום (רביעי) כי נבחרה על ידי בעלי הזכויות במתחם הרחובות העצמאות (בניינים זוגיים 92-96) ובן גוריון (בניינים אי-זוגיים 1-9) באבן יהודה, להקים פרויקט התחדשות עירונית. הפרויקט יתבצע במתכונת פינוי בינוי על סמך תב"ע (תוכנית בניין עיר) בסמכות ועדה מחוזית שהחברה תחל לקדם בתקופה הקרובה, בשיתוף פעולה עם עיריית אבן יהודה. היקף הפרויקט מוערך ב-450 מיליון שקל.

מתחם הרחובות העצמאות ובן גוריון ממוקם במרכז היישוב וגובל גם בשטחים פתוחים נרחבים. כיום מצויים במתחם 8 מבנים ותיקים בני 3-4 קומות, כולם במצב פיזי ירוד. תחת 115 הדירות הישנות שייהרסו במסגרת הפרויקט, תקים החברה כ-12 בניינים בני 7-8 קומות שיכללו בסך הכול כ-400 דירות חדשות; וכן תפתח בשכונה שטחים פתוחים שיכללו גינות ציבוריות ומתקנים לרווחת התושבים.

בעלי הזכויות במתחם יקבלו תוספת של 31 מ"ר לשטח דירתם הקיימת, מרפסת שמש בשטח שלא יפחת מ-12 מ"ר, מחסן וחניה. מעל 50% מבעלי הזכויות כבר חתמו על הסכמי פינוי בינוי מחייבים אשר הוסבו לחברה, וכעת היא תפעל להשלמת החתמת בעלי הזכויות שטרם חתמו. את בעלי הזכויות במתחם מייצג עו"ד ליאור עמידור.

אבן יהודה. Google Street View, צילום מסך
המרקם הקיים ישתנה. אבן יהודה/צילום מסך, Google Street View

מדירה בשווי 1.1 מיליון שקל לנכס חדש ששווה 2 מיליון

תמהיל הדירות שישווק במסגרת הפרויקט יהיה מגוון ויכלול דירות 3-6 חדרים ודירות מיוחדות כגון מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. מחירי הדירות במתחם כיום עומדים על סכום ממוצע החל מ-1.1 עד 1.3 מיליון שקל. על פי הערכות, בפרויקט החדש יימכרו דירות 4 חדרים בסביבות 2 מיליון שקל ודירות 5 חדרים תמורת סכום הנע בין 2.4-2.5 מיליון שקל.

יצוין כי היישוב אבן יהודה באזור השרון מונה כיום כ-15 אלף תושבים ומתאפיין בעיקר בבנייה פרטית של צמודי קרקע. הפרויקט הנוכחי צפוי לשנות את המרקם הקיים.

לדברי אטרקצ'י, "אנו גאים בעובדה שדיירי המתחם בחרו בנו להוביל את פרויקט ההתחדשות העירונית באבן יהודה, אחד היישובים המבוקשים ביותר למגורים באזור השרון. אנו סבורים כי גודלו של המתחם והיקף הפרויקט שיוקם בו, בשילוב עם בנייה ברמה הגבוהה ביותר ותוך הקפדה על הפרטים, ימצבו אותו כפרויקט משמעותי וייחודי באזור".

מתחם שייהרס באבן יהודה. יח"צ,
המתחם שייהרס במסגרת הפרויקט/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully