וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשכת עורכי הדין: לבטל את המכרז לקבוצת הרכישה בשרונה

10.10.2017 / 8:39

בעקבות שומת מס רכישה של 200 מיליון שקל שהושתה על קבוצת הרכישה יונייטד שרונה פנתה לשכת עורכי הדין לרשות מקרקעי ישראל ודרשה לבטל את המכרז ולהחזיר הכסף לרוכשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתחם שרונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צרות נוספות לקבוצת הרכישה יונייטד שרונה: פורום קנין ומקרקעין בלשכת עורכי הדין פנה לרשות מקרקעי ישראל
בבקשה לבטל את המכרז לרכישת הקרקע על ידי קבוצת הרכישה של מינהל מגורים ישראל, בראשות מוטי פלד, במתחם רשות השידור לשעבר בתל אביב.

עורכי הדין זיו כספי ואברהם ללום מציינים כי "נודענו על פי פרסומים כי מיסוי מקרקעין קבע שומת מס רכישה לחברי הקבוצה בסכום אסטרונומי של 200 מיליון שקל המהווה כ- 20% משווי רכישת המקרקעין. לא למותר לציין כי נתון מכביד זה, החורג בהרבה מהאומדן שפורסם לחברי הקבוצה, יש בו כדי להגביר את החששות באשר למסוגלותה הכלכלית של הקבוצה להגיע למעמד הנכסף של מסירת הדירות".

במכתב, אותו שיגרו למנהל רשות מקרקעי ישראל, עדיאל שמרון, הם כותבים עוד כי "בנסיבות מצערות אלו ובשים לב כי חברי הקבוצה הנם אנשים פרטיים אשר הולכו שולל אחר הבטחות ומצגים שלכאורה מרחק רב בינם לבין המציאות בפועל, פונה לשכת עורכי הדין למכותבים הנכבדים בבקשה להכריז על ביטול זכייתה של קבוצת יונייטד שרונה במכרז, תוך השבת הכספים ששולמו על ידי חברי הקבוצה, ובדגש על השבת הערבויות ואי חילוטן".

מכתב זה מגיע בהמשך לתזכיר חוק שקידמה לשכת עורכי הדין בוועדת הכלכלה בנוגע להסדרת תחום קבוצות הרכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully