וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ-38 מ"ר ועד 179 מ"ר: מגדל מגורי יוקרה חדש בניו יורק

עיצובו נעשה בהשראת יאכטות ורכבי יוקרה, הוא כולל חדרי יוגה לרווחת הדיירים ונחשב לדבר החם בתחום מגורי היוקרה בניו יורק. הכירו את גורד השחקים החדש ברובע הפיננסי של מנהטן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בין סוגי הדירות השונות במגדל שלושה סוגי עיצוב שונים לבחירת הדיירים/מערכת וואלה!, צילום מסך

למקרה שחשבתם שצפיפות הבנייה והצל שמטילים גורדי השחקים על העיר ניו יורק הגיעה למקסימום האפשרי, תנו לנו לספר לכם על מגדל נוסף שמתרומם בשמי המטרופולין הסואנת. לאחרונה, שוחררו לפרסום פרטים חדשים על גורד השחקים הגרנדיוזי שתוכנן על ידי האדריכל האורוגוואי, רפאל וינולי. המבנה, שוכן ברחוב גריניץ' 125 דרומית למרכז הסחר העולמי, בין אשכול של בניינים גבוהים ברובע הפיננסי של מנהטן.

המבנה החדש צפוי להתרומם לגובה של 278 מ' עם ולהימנות בין הבניינים החדשים הגבוהים בעיר שצפויה להכיל עוד 450 גורדי שחקים שנמצאים בתהליכי בנייה. וינולי האדריכל בחר לעצב את המבנה סביב שני תומכי בטון מאסיביים שיעניקו את התמיכה ההכרחית. מעין שני קורות עצומות המקלות על המחשק והיצירתיות בעיצוב הפנים, ללא עמודי תמך פנימיים וכך, למעשה מתאפשרת גמישות בתצורת המגורים. את הדירות הקיף האדריכל בזכוכית כך שכל דייר יוכל ליהנות בצורה המרבית מהנוף שהבניין האמור מציע.

לקריאה נוספת:
האחוזה המפוארת בניו יורק שנסיכות קאטר רכשה לאחרונה
הדירה הכי מדוברת בניו יורק עומדת למכירה
המגדל החמישי בגובהו בעולם הושק בסיאול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיקומו של המגדל דרומית למרכז הסחר, בין אשכול של בניינים גבוהים ברובע הפיננסי של מנהטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

המגדל הגרנדיוזי שכבר נמצא בשלבי בנייה, צפוי להכיל 273 דירות יוקרה, החל מדירות סטודיו קטנות ועד דירת המוגדרות שלושה חדרים. לקונים תהיה אפשרות לבחור בין שלושה עיצובים שונים של דירות המבוססות על פלטת צבעים שונים וככאלה, שנבחרו בהתאמה מושלמת והרמונית לנוף המשתקף מבחוץ פנימה. עיצוב הדירות והחומרים שנבחרו הושפע מהנוף, תכנון המפרט הושפע מעיצוב יאכטות ורכבי יוקרה, ועיצוב השטחים הציבוריים, החברתיים והלובי נעשו בהשראת מועדוני חברים פרטיים, המאופיינים במראה עשיר ואירופאי.

הדירות הגדולות במגדל החדש חולשות על 179 מ"ר, הן כוללות שלושה חדרי שינה ושלושה וחצי חדרי רחצה. מיותר לציין כי הן שוכנות בקומות הגבוהות וכך גם נהנות מנוף פנורמי יותר מהקומות הנמוכות ומחירן החל 5.6 מיליון דולר. הדירות הקטנות בבניין, המוגדרות כדירות הסטודיו שבהן חדר רחצה אחד ושטח פתוח ומשותף של שינה ומגורים, חולשות על 38 מ"ר ומחירן החל מ-1.75 מיליון דולר.

שלוש הקומות הגבוהות של המגדל החדש יוקדשו לרווחת הדיירים. הן יכללו בריכת שחייה באורך של 15 מ', ספא, חדר כושר, חדרי יוגה ואפילו חדרי אירוח לאירועים פרטיים.

עוד באותו נושא

הכירו את המגדל הארוך ביותר בניו יורק

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דירות היוקרה ייהנו מחשיפה מקסימלית לנוף, הודות לשימוש מרובה בזכוכית/מערכת וואלה!, צילום מסך

צפיפות המגדלים בניו יורק עולה על גדותיה בשנים האחרונות. היא צברה תאוצה בשלוש השנים האחרונות והתעצמה הודות להטבות מס נדיבות שניתנות לבנייה בעיר. יתרה מכך, הבנייה בניו יורק נחשבת לאחת המהירות בעולם ומכאן, הדרך לשינוי קו הרקיע קצרה במיוחד. לצד המגדלים הוותיקים מתרוממים לאוויר עוד ועוד גורדי שחקים[ שמטילים צל על החיים של התושבים. כל מגדל שזוכה לאישור בנייה נמצא בתחרות עם עשרות אחרים בסטנדרטים השונים החל מרמת היוקרה, שם האדריכל החתום על הפרויקט, צורה וצביון כללי התופסים מקום מרכזי במשחקי הגובה. אלו משפיעים כמובן על תמחור הדירות שיבנו בתוכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המפרט הטכני של הדירות הושפע מעיצוב יאכטות ורכבי יוקרה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדירות הגדולות בבניין חולשות על 179 מ"ר והקטנות על 38 מ"ר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השטחים הציבוריים עוצבו כמו מועדוני החברים הפרטיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully