וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את המגדל הארוך ביותר בניו יורק

אורכו 1,220 מטרים, צורתו מעוקלת והוא יזדקק למעלית מיוחדת. המגדל הזה בארה"ב צפוי לשנות לחלוטין את קו הרקיע של מנהטן - וכך זה הולך להראות

אולפן וואלה

(בווידאו: נפתח המגדל המודולרי הגבוה בעולם - והוא שוכן בברוקלין)

צפיפות המגדלים בניו יורק עולה על גדותיה בשנים האחרונות. היא צברה תאוצה בשלוש השנים האחרונות והתעצמה הודות להטבות מס נדיבות שניתנות לבנייה בעיר. יתרה מכך, הבנייה בניו יורק נחשבת לאחת המהירות בעולם ומכאן הדרך לשינוי קו הרקיע קצרה במיוחד. לצד המגדלים הוותיקים מתרוממים לאוויר עוד ועוד גורדי שחקים שמטילים צל על החיים של התושבים. כל מגדל שזוכה לאישור בנייה נמצא בתחרות עם עשרות אחרים בסטנדרטים השונים החל מרמת היוקרה, שם האדריכל החתום על הפרויקט, צורה וצביון כללי התופסים מקום מרכזי במשחקי הגובה. אלו משפיעים כמובן על תמחור הדירות שיבנו בתוכם.

עוד בנושא:
ואלה המגדלים הגבוהים בעולם שתוכננו ב-2015
הצצה ראשונה מבפנים למגדל הגבוה בישראל
מגדל יוקרה בדרך נמיר עם 200 דירות בוטיק

כפועל יוצא מהמרוץ אחר בניית המגדל הבא שיכבוש את ניו יורק, נחשפה בימים האחרונים תכניות יוצאות דופן של משרד האדריכלים המקומי oiio. צוות המשרד החליט על קונספט ייחודי גורד שחקים שמתרומם מעלה ומתעקל חזרה למטה. באופן הבא הוא מצליח להיות המגדל הארוך ביותר בתפוח. הוא עוצב בצורת האות U עם רגליים ארוכות המונחות העל הקרקע ואופן הזה הוא מצליח למקסם את מספרי הדירות שניתן לאכלס בתוכו מה מעניק לו יתרון משמעותי על המגדלים האחרים.

מגדל. הדמיה, צילום מסך
במגדל שיביא לשינוי משמעותי בקו הרקיע של מנהטן/צילום מסך, הדמיה

המגדל הייחודי של סטודיו oiio זכה לכינוי Big Bend. אורכו כ-1,220 מ' והוא יזדקק למעלית דו-מסלולית שתוכל להסתובב עם עקומת המבנה. לשם סיבור האוזן נציין כי, המגדל הגבוה ביותר בעולם השוכן בדובאי מתנשא לגובה של 828 מ' וגובהו של מרכז הסחר העולמי החדש שבניו יורק עומד על 541 מ'.

צורתו המיוחדת של המבנה החדש עשויה לשנות את קו הרקיע המוכר של מנהטן, בעודו ניצב ברחוב 57 בסמוך לסנטרל פארק. בראיון שנערך עם צוות המתכננים של המגדל בעיתון הבריטי דיילי מייל מסרו: "חוקי ייעוד המקרקעין של ניו יורק יצרו מערכת טריקים שבאמצעותה מפתחים מנסים למקסם את גובה המגדל שכדי להפוך אותו ליוקרה של מבנה רב קומות. אילו נצליח לכופף את המבנה שלנו במקום לכופף את כללי התכנון של ניו יורק, נוכל ליצור את אחד המבנים היוקרתיים ביותר במנהטן. הבניין הארוך ביותר בעולם".

לא ברור האם המגדל המפותל והארוך ביותר שתוכנן בעיר יקבל אישור בנייה ומתי בנייתו תצא לדרך. כך או כך, הוא מצטרף לרשימת המגדלים המקוריים שתוכננו בעולם כדוגמת "מגדל ביונסה" במלבורן ביולי 2015. הוא נעשה בהשראת גופה של הכוכבת כפי שהוא מופיע בקליפ "Ghost", מתוך האלבום שיצא לפני כארבע שנים.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מגדל. הדמיה, צילום מסך
למגדל תותאם מעלית מיוחדת לעיקול המבנה/צילום מסך, הדמיה
מגדל. הדמיה, צילום מסך
רגלי המבנה נעוצות בקרקע ברחוב ה-57 בניו יורק/צילום מסך, הדמיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully