וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מגדל יוקרה: במקום 69 יח"ד ישנות בדרך נמיר - 200 דירות בוטיק

23.3.2017 / 11:00

חברת אאורה זכתה במכרז דיירים במתחם דפנה ודרך נמיר, במסגרתו תקים פרויקט התחדשות עירונית. חלק מהדירות יושכרו לתקופה ארוכת טווח. על פי הערכות בענף, דירות 4 חדרים יעלו כ-5 מיליון שקל

מתחם דרך נמיר דפנה אאורה. משה צור אדריכלים,
הדמיית הפרויקט/משה צור אדריכלים

פרויקט פינוי בינוי בתל אביב יוצא לדרך: חברת אאורה ישראל, בבעלות יעקב אטרקצ'י, הודיעה היום (חמישי) כי נבחרה על ידי בעלי הזכויות במתחם הרחובות דרך נמיר ודפנה בתל אביב להקים פרויקט התחדשות עירונית. במסגרת הפרויקט יהרסו 69 דירות בשני מבני רכבת בני 4 קומות, לטובת מגדל עם 25 קומות ובניין נוסף עם 6 קומות ו-208 דירות בסך הכול. מתוכן, 30 דירות יהיו מיועדות להשכרה ארוכת טווח בשוק החופשי. הפרויקט, שהיקפו מוערך ב-460 מיליון שקל, אף יכלול שטחי מסחר ומבנה ציבור.

כיום מצויים במתחם מבנים ותיקים במצב פיזי ירוד, אשר אינם ממוגנים מפני רעידות אדמה ואינם כוללים מקלטים. תמהיל הדירות יהיה מגוון ויכלול דירות 3-6 חדרים וכן דירות פנטהאוז. 69 בעלי הדירות הקיימות, ששטחן כ-100 מ"ר והן כוללות 3.5-4 חדרים, יקבלו דירות גדולות יותר עם תוספת של 30 מ"ר, מרפסת שמש וחניה תת קרקעית. על פי הערכות החברה, היתר בנייה יתקבל בעוד כשנה.

הערכות בענף: 50 אלף שקל למ"ר בדירות החדשות

בשלב זה טרם נקבעו מחירי הדירות בפרויקט, אך יצוין כי על פי נתוני אתר מדלן, מחיר ממוצע של דירה מיד שנייה במתחם הצפון החדש שבו ממוקם מתחם דפנה עומד על כ-3 מיליון שקל. על פי הערכות בענף, מחיר ממוצע למ"ר בדירות החדשות יעמוד על כ-50 אלף שקל למ"ר. כלומר דירת 4 חדרים בשטח של כ-100 מ"ר תעלה כ-5 מיליון שקל; ודירת 5 חדרים בשטח של כ-130 מ"ר תעלה כ-6.5 מיליון שקל.

המתחם ממוקם בקרבת בית החולים איכילוב, מוזיאון תל אביב לאמנות, המשכן לאמנויות הבמה, בית האופרה, תיאטרון הקאמרי וספריית בית אריאלה ובית המשפט המחוזי. בחברה מציינים כי הפרויקט הוא חלק מתב"ע (תכנית בניין עיר) בתוקף שחלה במתחם. החברה נבחרה במסגרת מכרז פומבי שנערך מטעם הדיירים על ידי חברת יסודות תכנון ופיתוח עירוני המנהלת עבורם את הפרויקט. על התכנון והייעוץ הופקדו משה צור אדריכלים ובוני ערים, נחמה בוגין שמאית מקרקעין ומשרד עוה"ד יגאל ארנון ושות' המייצג את הדיירים.

לדברי אטרקצ'י, "אנו גאים בעובדה שדיירי המתחם בחרו בנו להוביל את פרויקט ההתחדשות העירונית במתחם הרחובות דרך נמיר ודפנה, הממוקם באחת השכונות הטובות והמבוקשות בישראל. אנו סבורים כי גודל המתחם והיקף הפרויקט שיוקם בו, בשילוב עם בנייה ברמה הגבוהה ביותר ותוך הקפדה על הפרטים, ימצבו אותו כאחד הפרויקטים היפים והאיכותיים בארץ. התחדשות עירונית היא פתרון המתאים למגוון גדול של שכונות מגורים ישראל באופן השומר על צביונה הייחודי של השכונה לצד גיוון תמהיל התושבים בה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מתחם דרך נמיר דפנה אאורה. משה צור אדריכלים,
הדמיית הפרויקט/משה צור אדריכלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully