וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגל משאבים מקדמת פינוי בינוי בשכונת הדר יוסף בתל אביב

17.9.2017 / 13:43

לאחר שהחלה בהריסה ובנייה של פרויקט ההתחדשות העירונית הראשון בשכונה, החתימה החברה ארבעה בניינים נוספים באזור והחלה במו"מ עם עוד תשעה

פינוי בינוי שכונת הדר יוסף תל אביב ת"א נדלן נדל"ן. רועי בר,
פינוי בינוי בשכונת הדר יוסף בתל אביב/רועי בר

חברת אנגל משאבים, העוסקת בהתחדשות עירונית, דיווחה היום (ראשון) על הרחבת פעילותה בשכונת הדר יוסף בתל אביב. על פי הדיווח, החתימה החברה ארבעה בניינים לקידום פרויקט פינוי בינוי ברחוב קהילת ורשה; והיא נמצאת במו"מ עם עוד תשעה בניינים לקידום פרויקטים מסוג זה.

באחרונה החלה החברה בהריסה ובנייה של פרויקט הפינוי בינוי הראשון בשכונת הדר יוסף בשיתוף עם חברת פריבלון, ברחוב קהילת לודג'. מדובר בשישה מבנים במתחם פרויקט "הדר ויוסף", במסגרתו תבנה החברה שישה בניינים חדשים ותבצע את הפיתוח הסביבתי באזור. בנוסף נמצאת החברה בהליכי קידום התחדשות עירונית בבניין בבת ים (תמ"א 38/1 חיזוק ושדרוג) לקראת קבלת היתר בנייה.

שכונת הדר יוסף ממוקמת בצפון מזרח תל אביב בצמוד לשכונות מעוז אביב ונאות אפקה. היא נוסדה ב-1946 ומאופיינת בבנייה נמוכה. השכונה סמוכה למקורות תעסוקה כמו קריית עתידים ואזור התעסוקה של בני ברק, פארק הירקון, קניון איילון ומתחם הלח"י. השכונה הוכרזה כמתחם המיועד לפינוי בינוי ובשנים הקרובות צפויים לצאת לבנייה פרויקטים נוספים.

לדברי אלי גבאי, מבעלי השליטה באנגל משאבים, "מדובר באחת מפנינות הנדל"ן של צפון תל אביב, עם קרבה לפארק ונגישות גבוהה, ובפרויקטים באזור אנחנו מיישמים את ניסיוננו רב השנים בתכנון והקמה של פרויקטים גדולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully