וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: פרויקט פינוי בינוי ראשון ברעננה יוצא לדרך

22.8.2017 / 16:46

מתחם ויצמן במרכז העיר כולל ארבעה בניינים מתפוררים עם 48 דירות קטנות. שלושה מהם נהרסו לטובת פרויקט חדש שיכלול 154 דירות חדשות, ואילו המבנה הרביעי ישמש את יחידת החילוץ וההצלה של העירייה לאימוני חירום עד להשלמת המתחם כולו. מה המחירים?

יח"צ - חד פעמי

פרויקט ראשון של פינוי בינוי בעיר רעננה יצא היום (שלישי) לדרך. חברות הנדל"ן אשלי, ש.מיכלסון ולי-רן, העוסקות בין היתר בהתחדשות עירונית, החלו בהריסת מתחם ויצמן במרכז העיר לטובת הקמת פרויקט מגורים חדש. שלושה בנייני מגורים בני שלוש קומות כל אחד עם 48 דירות ישנות ברחוב ויצמן 127-133 נהרסו, ובמקומם ייבנו ארבעה בניינים בני 10 קומות כל אחד ובסך הכול 154 דירות חדשות.

הבניין הרביעי במתחם ישמש בתקופה הקרובה את יחידת החילוץ וההצלה של עיריית רעננה, שתערוך אימונים לשעת חירום. לדברי היזמים, כשליש מהדירות יהיו קטנות בנות שלושה חדרים שיעלו החל מ-1.79 מיליון שקל במכירה מוקדמת. דירות ארבעה חדרים יעלו החל מ-2.2 מיליון שקל ודירות חמישה חדרים החל מ-2.49 מיליון שקל. כמובן שהמחיר תלוי בקומה, בשטח שלה ובכיווני האוויר.

רוני בריק, נשיא התאחדות בוני הארץ המשמש גם בעלי חברת לי-רן, מיזמי הפרויקט, אמר במהלך ההריסה כי "מיזמי פינוי בינוי הם הפרויקטים הכי מאתגרים שיזמים יכולים לקחת על עצמם כיום. בישראל יש מאות שכונות הזועקות להתחדשות עירונית, אבל התוצאות בשטח לא מספיק מעודדות. מתוך 53 אלף יחידות דיור שהתחילו לבנות בשנת 2016, רק 2,263 דירות נבנו במסגרת פרויקטים של פינוי בינוי. מדובר ב-4% מהתחלות הבנייה. זה לא מספיק".

הפרויקט ברעננה ממוקם באחת השכונות הוותיקות בעיר, מול שכונת נווה זמר החדשה. לדברי אשר אלון, בעלי חברת אשלי, "מדובר במתחם השני שאנחנו הורסים ברעננה. בשנים הקרובות נבנה בעיר כ-400 יחידות דיור נוספות ואני אני שמח שנפל בחלקי הכבוד להכפיל את היצע הדירות בעיר הולדתי. כיום, כאשר כל המכרזים של המדינה פונים לפלח שוק מחיר למשתכן, וחלק ניכר מעתודות הקרקע בנווה זמר כבר נבנו, הדרך היחידה לספק היצע דירות למשפרי דיור ולהמשיך להצעיר את רעננה היא דרך התחדשות עירונית".

פינוי בינוי רעננה מתחם ויצמן נדל"ן. רמי חכם,
פינוי בינוי רעננה מתחם ויצמן נדל"ן/רמי חכם
פינוי בינוי רעננה מתחם ויצמן נדל"ן. נטע לי מימרוד,
פינוי בינוי רעננה מתחם ויצמן נדל"ן/נטע לי מימרוד
פינוי בינוי רעננה מתחם ויצמן נדל"ן. נטע לי מימרוד,
פינוי בינוי רעננה מתחם ויצמן נדל"ן/נטע לי מימרוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully