וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלון מפואר וכתר מואר: נפתח המגדל הגבוה ביותר בלוס אנג'לס

"ווילשייר גרנד סנטר" הוכתר למגדל הגבוה ביותר בחוף המערבי בארה"ב. זהו גורד שחקים המשתרע על פני 355 מטרים הכוללים מלון עם סוויטות מפוארות ונקודת תצפית מהפנטת

Wilshire Grand Center  בחוס אנג'לס. ספלאש
המגדל החדש מוקף בזכוכית מלמטה ועד למעלה ועליו משתקפים שאר המבנים/ספלאש

מגדל U.S. Bank, שהיה במשך שנים רבות לאחד מסמליה המסחריים של לוס אנג'לס בזכות היותו הבניין הגבוה ביותר בעיר המלאכים והגבוה ביותר ממערב לנהר מיסיסיפי (310 מטרים) - שאפילו כיכב כרקע בסרטים רבים - מעביר את התואר הנחשק לטובת מגדל חדש. בימים אלה נפתח מגדל Wilshire Grand Center (מרכז גרנד ווילשייר), המתנשא לגובה של 335 מטרים. הוא עוצב על ידי צוות נבחר של משרד אדריכלים מקומי השוכן בעיר - AC MARTIN - שבחר להקיפו בזכוכית מלמטה ועד למעלה. באופן הזה, יתר המגדלים הסמוכים לו משתקפים על המגדל וכמו מאדירים אותו, ובכלל - נוצרת אינטראקציה עם הסביבה.

לקריאה נוספת:
לא רואים ממטר: 10 המגדלים הגבוהים בעולם
הדירה הכי מדוברת בניו יורק עומדת למכירה
חמסה: המגדל החמישי בגובהו בעולם הושק בסיאול

מרכז גרנד ווילשייר החדש שוכן בשדרות ווילשייר 900 (הנחשב לרובע הפיננסי), בין גורדי שחקים אחרים שהופכים להיות נמוכים מולו. הוא כולל 73 קומות ובהן שטחי מסחר, משרדים ומלון אינטרקונטיננטל. האחרון כולל 889 חדרים וסוויטות מפוארות להפליא, מסעדות, ברים, מרפסת תצפית מרהיבה ובריכת גג. בקצה המגדל בולט מעין כתר אדריכלי דמוי מפרש עם תאורת לד, שמתחיל מלמעלה וממשיכ לאורך כל המגדל עד למטה על גבי תוספת מבנית הנראית כמו "עמוד שדרה" של המבנה כולו. באופן הזה המבנה נראה למרחקים בשעות החשיכה גם עבור הולכי הרגל שברחוב למטה.

ראוי לציין כי לחוף המערבי בארצות הברית יש עדיין עוד הרבה להשלים מבחינת בניית גורדי שחקים, כדי "להדביק" את הגובה של מגדלי החוף המזרחי. הגבוה במדינה הוא, כידוע, מרכז הסחר העולמי החדש שבניו יורק, המתנשא לגובה של 541 מטרים ונחשב לרביעי בגובה ובעולם.

עלותו של המגדל החדש, שזוכה לתשומת לב מיוחדת בימים אלה ובנייתו החלה כבר ב-2014, מוערכת ב-1.2 מיליארד דולר.

Wilshire Grand Center  בחוס אנג'לס. ספלאש
בשעות החשכה המגדל יואר בתאורת לד בקודקודו ו"בעמוד השדרה" לכל אורכו/ספלאש
Wilshire Grand Center  בחוס אנג'לס. ספלאש
הכתר האדריכלי שבולט בראש המבנה מספק נקודת תצפית מיוחדת/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully