וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניברסיטת בר אילן: פרויקט ענק של מעונות סטודנטים יוצא לדרך

20.6.2017 / 10:45

קבוצת אלקטרה חתמה על הסכם מימון להקמת פרויקט חדש שיכלול 8 בנייני מגורים עם 1,600 מיטות לסטודנטים באוניברסיטת בר אילן. כמה יעלה לכם לשכור חדר? בדקנו

אוניברסיטת בר אילן. אורי בצון
מעונות חדשים. אוניברסיטת בר אילן/אורי בצון

פרויקט ענק של מעונות סטודנטים באוניברסיטת בר אילן יוצא לדרך: קבוצת אלקטרה, באמצעות חברת-הבת קמפוס אלקטרה, חתמה אמש (שני) על הסכם מימון להקמת שמונה מבני מגורים עם 1,600 מיטות לסטודנטים בהיקף של 363 מיליון שקל. בסך הכול מוערכת עלות הפרויקט, שקידומו החל לפני כשנה, ב-550 מיליון שקל.

הפרויקט, בשיטת BOT (מימון הקמה ותפעול), ייבנה ויתופעל על ידי אלקטרה, כאשר בתום 25 שנה תחזיר אלקטרה את המעונות לאוניברסיטה. כיום ישנם שישה מבנים שהקבוצה צפויה לשפץ מהיסוד; ושני מבנים נוספים שייבנו בחלק המזרחי של הקמפוס, בסמוך לשטחים המסחריים החדשים שיוקמו.

במסגרת הפרויקט אף יוקם מרכז שירותים ששטחו 2,650 מ"ר, אשר יכלול, בין היתר, מרכול, בנק, כיתות לימוד, מרפאות ועוד. הקמת הפרויקט מתוכננת לתקופה של שלוש שנים, ולאחר קבלת אישורי ההפעלה מהאוניברסיטה הוא יופעל, כאמור, במתכונת של פרויקט BOT.

המחירים: 1,200-1,350 שקל ליחיד בחדר זוגי

בדיקת וואלה! נדל"ן מעלה כי מאחר שמדובר במעונות חדשים ומשופצים, מחיר למיטת יחיד בחדר זוגי סטנדרטי יעמוד על טווח שבין 1,200-1350 שקל. בחדר משודרג ומאובזר ליחיד יהיה המחיר 1,700 שקל ו-3,400 שקל לזוג.

על פי ההסכם, אלקטרה בנייה תשמש קבלן ההקמה של הפרויקט ואלקטרה FM תשמש קבלן התפעול והתחזוקה. הסכם המימון נחתם עם קבוצת מממנים בהובלת בנק דיסקונט, הכוללת את בתי ההשקעות פסגות ומיטב דש. בהתאם להסכם ההלוואה, המלווים יעמידו לאלקטרה הלוואות לטווח קצר בריבית שתנוע בטווח שבין 1.7%-2.7% והלוואות לטוח ארוך בריבית שתנוע בין 3%-4%.

ההלוואה תפרע מתוך תקבולי הפרויקט לאורך 25 שנות התפעול. לפי הערכה, ההכנסות בתקופת התפעול והאחזקה מוערכות בסך של כ-36 מיליון שקל לשנה. אלקטרה יוצגה במכרז ובסגירה הפיננסית על ידי עו"ד אורי מנדל ממשרד עוה"ד יוסי לוי ושות'; ואוניברסיטת בר אילן יוצגה על ידי עוה"ד יעל בר-שי ולימור שכטר ממשרד הרצוג, פוקס נאמן ושות'. הגופים המממנים יוצגו על ידי עו"ד עידן הירשברג ממשרד תדמור לוי ושות'.

לדברי מנכ"ל אלקטרה, איתמר דויטשר,"השגת המימון לפרויקט מהוה צעד משמעותי במימושו. מדובר בפרויקט בעל ערך אסטרטגי עבור אלקטרה, המשקף את הפוטנציאל הטמון
בסינרגיה שבין כלל חברות הקבוצה, המאפשרת ייזום, הקמה, תפעול ואחזקה של פרויקט מורכב. הוא מהווה נדבך נוסף ביישום אסטרטגיית הצמיחה של הקבוצה, וביטוי לחוסנה
ומיצובה כאחת מהקבוצות הקבלניות המובילות בישראל עם צבר עבודות שחצה את 10 מיליארד שקל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully