וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוך שלוש דקות: יזמית ישראלית גייסה 6.8 מיליון דולר לפרויקט מגורים בארה"ב

6.6.2017 / 16:30

חברת HAP הישראלית, הבונה פרויקטים למגורים מעבר לים, קיבלה אישור מרשות ני"ע לגייס כספים ממשקיעים להקמת מגדל בן 42 קומות בניו ג'רזי. על פי דיווח לבורסה, סיימה את הגיוס תוך זמן קצר במיוחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיית הפרויקט בניו ג'רזי/מערכת וואלה!, צילום מסך

6.8 מיליון דולר בשלוש דקות: יזמית הנדל"ן הישראלית HAP, הבונה פרויקטים למגורים בארה"ב, גייסה כספים ממשקיעים ישראלים כדי להקים מגדל בן 42 קומות בניו ג'רזי. זאת לאחר שהליך הגיוס שאושר על ידי הרשות לניירות ערך ונקבע לשעה 12:00 אתמול (שלישי), הסתיים תוך שלוש דקות בלבד, כך לפי הדיווח של החברה לבורסה לניירות ערך. בכך גייסה HAP את כל הסכום הדרוש לה לסיום שלב א' של הפרויקט הממוקם באזור הז'ורנל סקוור.

החברה, באמצעות הקרן הישראלית שבבעלותה HAP VENTURE FUND, ביצעה את הגיוס לאחר שפרסמה בפעם הראשונה תשקיף מדף לגיוס הכסף, בהיתר הרשות לניירות ערך. עד כה, בשבע שנות פעילותה, גייסה כ-180 מיליון דולר באופן פרטי, לצורך הפרויקטים שהיא בונה בניו יורק והסביבה. זאת כאמור עד לגיוס האחרון שנעשה אתמול באמצעות פרסום תשקיף.

הגיוס של HAP מיועד לפרויקט המכונה HAP TOWER, והוא הראשון מבין מספר גיוסים לפרויקטים אחרים שבכוונתה להקים. עד כה השקיעה החברה מהונה העצמי 11 מיליון דולר עבור הפרויקט, המהווים כ-50% מסך כל ההון שיושקע בו לאחר ביצוע הגיוס הקרוב. בחברה מציינים כי המשקיעים נכנסים לפרויקט לפי שווי הסכם הרכישה של הקרקע שנחתם לפני כשלוש שנים בגובה 26.5 מיליון דולר. זאת בעוד השווי הנוכחי של הקרקע הוא 75 מיליון דולר.

לדברי היזמים, התב"ע (תכנית בניין עיר) על הקרקע מאושרת ומאפשרת את הקמת הפרויקט, בכפוף לקבלת היתר בנייה, וקיימת תכנית מתאר של פיתוח האזור בשנים הבאות. הפרויקט ממוקם בסמוך לתחנת הרכבת PATH, שאורך הנסיעה ממנה לדאון טאון מנהטן ולתחנת הרכבת ב-WORLD TRADE CENTER למנהטן אורכת כ-12 דקות.

מבעלי החברה - ניר אמזל, אמיר חסיד וערן פולק - נמסר כי "לצורך הבנייה שתתחיל בעוד כשנה, נגייס כ-80 מיליון דולר נוספים ממשקיעים גדולים, שעם חלקם היא כבר החל מו"מ. בסיום הבנייה נבצע תהליך של מימון מחדש או מכירה של הפרויקט, ונחלק למשקיעים את סכום השקעתם ואת התשואה שהניבו בגין הפרויקט. ההערכה היא שמשך הבנייה יארך כשנתיים מיום קבלת ההיתר". את הליך הגיוס ליוו משרד עוה"ד נשיץ ברנדס אמיר ומשרד רו"ח אלגריסי ומדלויט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully