וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת חברתית להשקעות נדל"ן תגייס כספים למעונות סטודנטים בארה"ב

19.4.2017 / 12:39

חברת iintoo של ערן רוט ודב קוטלר תגייס ממשקיעים פרטיים בישראל כ-17 מיליון שקל לצורך הקמת פרויקט מעונות באוניברסיטת ויסקונסין, השכרתו ומכירתו לאחר 3 שנים

בית למכירה. ShutterStock
צילום: ShutterStock/ShutterStock

חברת iintoo של ערן רוט ודב קוטלר, המשמשת רשת חברתית בינלאומית להשקעות בנדל"ן, הודיעה היום (רביעי) על גיוס הון עבור הקמת פרויקט נדל"ן בארה"ב. בתשקיף שפרסמה דיווחה כי תגייס כ-17 מיליון שקל ממשקיעים ישראלים לצורך הקמת פרויקט מעונות סטודנטים עם 310 מיטות באוניברסיטת ויסקונסין, אשר יושכרו בטווח של כ-3 שנים עד למכירתם. ההשקעה מפוקחת תחת הרשות לניירות ערך.

את הקרקע להקמת הפרויקט תרכוש iintoo יחד עם יזם מקומי המתמחה בהקמת מגורי סטודנטים והפעלתם, שעמו ביצעה בעבר שני פרויקטים. חלקה יעמוד על 90% והיא תפעל להריסת המבנים הקיימים כיום על הקרקע, וכן לשינוי ייעודה לטובת מעונות סטודנטים ולהקמת הפרויקט והשכרתו. על פי ההערכות, המעונות יוקמו בתוך כשנה וחצי, ולאחר מכן תחלק החברה למשקיעים החזרים רבעוניים קבועים מהשכרת המגורים לסטודנטים.

על פי התשקיף, אם בתום הבנייה לא יושכרו מעונות הסטודנטים בתפוסה של לפחות 65%, ישלם היזם למשקיעי iintoo, במשך כל שנת הפעילות הראשונה, תשלומים שישקפו שיעור השכרה של 65%. בהמשך, בכוונת החברה למכור את הפרויקט תוך 36 חודשים.

ההכנסות ממכירת הפרויקט מוערכות ב-85 מיליון שקל (כ-23 מיליון דולר). הרווח בגין הפרויקט, לאחר עלויות ההקמה המוערכות ב-69 מיליון שקל (כ-18.8 מיליון דולר), עשוי להגיע לכ-16 מיליון שקל (כ-4.2 מיליון דולר). לצורך מימון הקמת הפרויקט צפוי להתקבל קו אשראי מבנק בארה"ב. לטענת היזמים, התשואה הצפויה למשקיע מתחילה ב-17.25% לשנה לפני מס.

בשבוע שעבר השיקה iintoo, שבה חברים 13 אלף איש, אפליקציה לסלולר במסגרתה משקיעים פרטיים "רגילים" יכולים לחבור יחד להשקעות נדל"ן גדולות בכל העולם, שבהן משתתפים גם משקיעים בינלאומיים - ולהשקיע בנדל"ן מסחרי, מניב למגורים ועוד. הרף המינימלי להשקעה עומד על סכום של 25 אלף דולר. מאז הקמתה לפני כשנתיים גייסה החברה 260 מיליון שקל עבור פרויקטים שהיקפם הכולל למעלה ממיליארד שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully