וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי רוצה לקנות את הפנטהאוז של ענבל אור בגבעתיים?

13.4.2017 / 13:11

הדירה ברחוב הל"ה בגבעתיים, שבה גרה בשנה שעברה ענבל אור המצויה בהליכי פשיטת רגל, מוצעת למכירה לציבור הרחב. היא משתרעת על שטח כולל של כ-150 מ"ר עם מרפסות

ראיון ענבל אור. אבי כהן
ענבל אור/אבי כהן

דירת הפנטהאוז ברחוב הל"ה 52א' בגבעתיים, שבה התגוררה בשנה שעברה יזמית הנדל"ן ענבל אור המצויה בהליכי פשיטת רגל, עומדת למכירה. מדובר בדירה מספר 21 בקומה השישית מתוך 6 קומות בבניין, בשטח של 90 מ"ר בתוספת מרפסת מקורה בשטח של 21 מ"ר ומרפסת גג בשטח של 45 מ"ר וכן שתי חניות. בגין פנטהאוז זה אפשר להגיש הצעה לרכישה עד 26 באפריל (עוד שבועיים) בצירוף ערבות בנקאית בסך 200 אלף שקל למשרדי נאמן החברה, עו"ד איתן ארז. בשלב זה אין תג מחיר ורוכשים המעוניינים בכך יציעו הצעות לנאמן. עם זאת, בעבר פורסם כי שווי הדירה הוערך בכ-4 מיליון שקל.

במודעה שפורסמה לציבור הרחב נכתב כי "הנכס יימכר במצבו והמשפטי הנוכחי (AS IS). על המציע מוטלת החובה לבדוק על אחריותו את מצבו הפיזי, התכנוני והמשפטי של הנכס, את ייעודו ואת מצב רישום הזכויות לגביו, ברשויות השונות".

בתחילת השבוע, לפני כניסת החג, הסתיים הליך הגשת הצעות לרכישת שתי דירות נוספות שהיו בבעלותה של אור או של חברת אור סיטי נדל"ן ברמת גן. מדובר בשתי דירות בפרויקט "אור על הפארק" ברחוב אחד העם 16 בעיר אשר נבנה על ידי חברת מצלאוי בשכונת רמת השקמה, סמוך לספארי. הפרויקט קיבל טופס 4 (למעט לפנטהאוז בקומה 26) ואכלוסו החל לאחרונה.

אחת הדירות היא פנטהאוז יוקרתי ענק בקומה ה-26 הכוללת שתי חניות ומחסן. במודעת המכירה נכתב כי נותרו עבודות להשלמת הדירה אשר יבוצעו על ידי הרוכש ועל חשבונו, כאשר עלות השלמת העבודות תלויה בטעם ובסטנדרט שירצה הרוכש והיא מוערכת בין 1-1.5 מיליון שקל (לא סופי). במודעה חזרו והדגישו כי לפנטהאוז זה לא ניתן טופס 4.

הדירה השנייה הייתה דירת 5 חדרים בקומה ה-12 הכוללת חניה ומחסן. במודעה נכתב כי הרוכש יצטרך להתקין מטבח על חשבונו ובאחריותו. לדירה ניתן טופס 4.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
פנטהאוז למכירה של ענבל אור גבעתיים נדלן נדל"ן. צילום מתוך ידיעות אחרונות וגלובס,
אחת המודעות למכירת הפנטהאוז של ענבל אור/צילום מתוך ידיעות אחרונות וגלובס

בחודש שעבר: אושרה מכירת זכויות לשתי דירות של אור סיטי

בחודש שעבר אישר שופט בית המשפט המחוזי בתל-אביב, איתן אורנשטיין, מכירת זכויות לשתי דירות חדשות בבניין שיוקם ברחוב ארלוזורוב 13 ברמת גן, אשר היו בבעלות חברת אור סיטי. מדובר בזכות לדירה רגילה, שנמכרה ב-650 אלף שקל, וזכות לדירת גג שנמכרה ב-1.5 מיליון שקל.

מלבד הזכות לשתי הדירות ברחוב ארלוזורוב, הוצעו למכירה דירות נוספות שהיו בבעלות אור או בבעלות החברות שבשליטתה, וכן דירות הרשומות על שם בני משפחתה. כך למשל הוצעה למכירה דירת גג בת 5 חדרים בקומה שישית בבניין קיים ברחוב הסנה 14 ברמת גן, אשר מושכרת עד חודש אוגוסט הקרוב. דירה נוספת הוצעה למכירה בקומה שנייה של בניין בן שנתיים ברחוב בן אליעזר 12 ברמת גן, הכוללת 4 חדרים.

בנוסף לנכסים ברמת גן, הוצעו למכירה במסגרת הליך הפירוק גם נכסים בתל אביב. אחד מהם הוא מיני פנטהאוז בבניין שנמצא בבנייה מתקדמת ברחוב פוריה 5 בנווה צדק בתל אביב, בקומה רביעית ואחרונה, הכולל נוף לים. מדובר בבניין שנמצא בשלבי בנייה סופיים על ידי הקבלן ח.מיתר, ועתיד להימסר בחודש אוגוסט.

כמו כן הוצעו למכירה זכויות לשתי דירות שיוקמו בפרויקט מגדלי הצעירים בתל-אביב ושרשומות על שם בני משפחתה של אור, דירות שהליך מכירתן אושר על ידי שופט בית המשפט לענייני משפחה, ארז שני, וכן את עו"ד אבירם גרנות מטעמה של קבוצת הרכישה, לייצג את הצדדים בהליך המכירה.

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully