וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכמה מוכר דונלד טראמפ את אחוזת הפאר שלו בקריביים?

14.5.2017 / 14:40

האחוזה כוללת שתי וילות, מבנה לאורחים ובית למנהל האחוזה והיא משתרעת על 20 דונם באי סנט מרטין. כיום מושכרים חדרים באחוזה בעד 28 אלף דולר ללילה

בווידיאו: הצצה לאחוזה של טראמפ בקריביים

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, מנסה למכור את האחוזה היוקרתית שלו בסנט מרטין, שבאיים הקריביים. הנכס, אותו רכש הנשיא ב-2013, נקרא Le Château des Palmiers. למתעניינים, מדובר באחוזה מוקפת חומה בגובה 2.5 מטרים ששיטחה קרוב ל-20 דונם.

באחוזה בנויות שתי וילות, מבנה לאורחים, בריכות ובקתה למנהל האחוזה. בווילה הגדולה יש חדר שינה מרכזי בגובה שתי קומות עם ג'קוזי ושתי מרפסות פרטיות. בוילה הקטנה יותר ישנם מספר חדרים בעיצובים שונים, לדוגמה: "חדר ג'ונגל". הנכס כולל בסך הכול 11 חדרי שינה ו-12 חדרי אמבטיה.

אם תכנסו למודעת המכירה תוכלו לקבל את המחיר רק על פי בקשה, אך על פי מקור אחר שמציע את הנכס, 7th Heaven Properties, המחיר המבוקש עומד על 28 מיליון דולר. אין תיעוד למחיר אותו שילם טראמפ, אך לפני הרכישה עמד המחיר המבוקש על פחות מ-20 מיליון דולר. על פי מסמכים שפורסמו על ידי הוול סטריט ג'ורנל, טראמפ מחזיק בנכס על ידי שתי חברות קש בשם Excel Venture I ו-Excel Venture Corp II.

טראמפ משתמש בנכס בתור נכס להשכרה, ועל פי המסמכים, הוא מקבל בין 100 אלף דולר למיליון דולר לשנה עבורו. על פי נתוני משרד בית המכירות הפומביות סותביס בסנט מרטין, המחיר ללילה נע בין 6,000 דולר בעונה הקרה, ועד 28 אלף דולר ללילה בעונה החמה. על הפלייר שפרסם את הנכס נכתב "ברכות מדונלד ג'יי טראמפ. ברחו למקום שלא דומה לאף מקום אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully