וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושלם מכרז לדיור להשכרה ארוכת טווח בצפון ת"א

14.5.2017 / 11:45

חברת אשטרום זכתה במכרז של חברת דירה להשכיר ורשות מקרקעי ישראל - ותבנה 136 דירות בשכונת המשתלה. רבע מהן יושכרו בהנחה של 20%, טרם נקבעו מחירי השכירות

פרויקט דירה להשכיר במשתלה תל אביב ת"א שכונת המשתלה נדלן נדל"ן. אסף פרץ,
הדמיית פרויקט דירה להשכיר במשתלה/אסף פרץ

התקדמות בפרויקט דיור להשכרה ארוכת טווח בתל אביב: ועדת המכרזים של חברת דירה להשכיר ורשות מקרקעי ישראל הודיעה היום (ראשון) כי חברת אשטרום זכתה במכרז לבניית 136 יחידות דיור להשכרה לטווח ארוך בשכונת המשתלה בתל אביב תמורת 165 מיליון שקל.

השלמת המכרז התאפשרה בתום הליך מכרזי ואחרי שנבחנו 8 הצעות לרכישת הקרקע בשכונה בצפון תל אביב, שהוגשו על ידי החברות מנרב ומגוריט, אפריקה ישראל, שפיר הנדסה, גיא ודורון לוי, אזורים, אביב-רוגובין ודונה.

פרויקט "דירה להשכיר במשתלה" ממוקם ברחוב משה וילנסקי, במסגרתו יקים היזם 4 בנייני מגורים בני 7 קומות מעל חזית מסחרית בשטח עיקרי של 1,500 מ"ר על מגרש בהיקף של 6 דונם. בנוסף יוקמו מרתפי חניה ושטחים ירוקים.

הפרויקט ישווק לציבור במודל הסטנדרטי של דירה להשכיר, לפיו יושכרו הדירות לתקופה מינימלית של 20 שנה, כאשר 25% מהדירות יושכרו לזכאי משרד הבינוי והשיכון במחיר הנמוך ב-20% ממחיר השוק. בתום תקופת ההפעלה בת 20 שנים יהיה רשאי היזם למכור את הדירות בשוק החופשי. טרם נקבעו מחירי השכירות, שיוכרזו על ידי השמאי של חברת דירה להשכיר כמה חודשים לפני האכלוס.

לדברי מנכ"ל דירה להשכיר, עוזי לוי, "השתתפות טובי היזמים בהליך המכרז במשתלה בתל אביב מעידה על הבעת אמון של יזמים בפרויקטים של דיור להשכרה. לציבור השוכרים יתאפשר לגור בפרויקט לשכירות ארוכת טווח בלב אזור הביקוש עם שכר דירה קבוע, כאשר רבע מהדירות יהיו במחיר מפוקח". לדבריו, בקרוב יפורסמו מכרזים בערים נוספות כגון שהם, מודיעין, אור יהודה ועוד.

לדברי שר האוצר, משה כחלון, "דיור להשכרה לטווח ארוך הוא מרכיב חשוב בפתרון משבר הדיור. בכוונתנו להשקיע מאמצים גדולים להגדלת היצע יחידות הדיור להשכרה באופן משמעותי. השכירות היא כלי נוסף בידי משרד האוצר ומטה הדיור הממשלתי, כדי להגדיל את היצע הפתרונות לדיור ולהורדת המחירים".

פרויקט דירה להשכיר במשתלה תל אביב ת"א שכונת המשתלה נדלן נדל"ן. אסף פרץ,
הדמיית פרויקט דירה להשכיר במשתלה - מבט מלמעלה/אסף פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully