וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים לקריית ים: אושרו תכניות ל-1,850 דירות חדשות

10.5.2017 / 12:57

שתי תכניות לבניית כ-400 דירות בצפון העיר הופקדו להתנגדויות הציבור. במקביל מקודמת תכנית התחדשות עירונית, במסגרתה 260 דירות ישנות יהרסו לטובת 1,450 יחידות דיור

מתחם לכיש קריית ים קרית ים נדלן נדל"ן. משרד מילוסלבסקי אדריכלים,
הדמיית התכנית במתחם לכיש בקריית ים/משרד מילוסלבסקי אדריכלים

מתיחת פנים לקריית ים: הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה חיפה שבמנהל התכנון הודיעה היום (רביעי) על קידום 3 תכניות מגורים בקריית ים, הכוללות כ-1,850 דירות בסך הכול. מדובר בשתי תכניות שקודמו על ידי רשות מקרקעי ישראל והופקדו להתנגדויות הציבור, במסגרתן יוקמו כ-400 יחידות דיור במתחם לכיש ובמתחם נווה חוף; וכן בתכנית התחדשות עירונית שקודמה על ידי הרשות המקומית והוחלט על הכנתה, וצפויה לכלול כ-1,450 יחידות דיור במתחם אג"ש במרכז העיר.

לקריאה נוספת:
פינוי בינוי ליד הקריון: אאורה תבנה 1,450 דירות בקריית ביאליק
תכנית: 1,300 דירות חדשות בהרצליה במקום מתקן טיהור שפכים
כלכלנים על החלטת בג"ץ: "הסיכוי לעלייה במחירי הדירות עלה בחדות"

התכנית במתחם לכיש כוללת הקמת 6 מבני מגורים - 3 בניינים בני 8 קומות ו-3 מגדלים בני 16 קומות - עם 238 יחידות דיור בסך הכול, מתוכן 48 דירות קטנות לטובת זוגות צעירים. היא ממוקמת בצפון קריית ים, מדרום לשכונת סביוני ים ובצמוד למסילת הרכבת חיפה-נהריה. בנוסף, כוללת התכנית שטח ציבורי פתוח בהיקף של כ-3 דונם, שטח מסחר שכונתי וציר עבור הולכי רגל ואופניים שיוקם במקביל לרחוב לכיש.

התכנית במתחם נווה חוף כוללת הקמה של כ-156 יחידות דיור בשכונת קוטג'ים שתכלול מבנים בני עד 3 קומות. היא מצויה בצפון-מערב קריית ים, בסמיכות לחוף הים, ומשתרעת על שטח של כ-40 דונם. בנוסף, התכנית כוללת צירי נגישות לחוף הים ושבילים עבור הולכי רגל.

התכניות תואמות את תכנית המתאר לעיר

תכנית ההתחדשות העירונית במתחם אג"ש משתרעת על שטח של כ-174 דונם ומצויה בין הרחובות ספיר וירושלים, מצפון לשדרות צה"ל. במסגרתה ייהרסו בנייני רכבת ובתים פרטיים הכוללים כ-260 דירות, לטובת הקמה של כ-1,450 דירות חדשות במגוון צורות בינוי.

זוהי אינה תכנית ההתחדשות העירונית הראשונה בקריות. נזכיר כי אתמול הודיעה חברת אאורה כי זכתה בהליך התמחרות לפרויקט פינוי בינוי בקריית ביאליק, המזכיר בכמותו את התכנית של קריית ים - 280 דירות ישנות יהרסו לטובת 1,450 יחידות דיור חדשות במגדלים.

לדברי ליאת פלד, מתכננת מחוז חיפה, "התכניות בקריית ים מציעות תמהיל בינוי מגוון שנותן מענה לצרכי המגורים של כלל האוכלוסייה בקריית ים, ומאפשרות בנייה חדשה לצד התחדשות עירונית בתוך המרקם הבנוי של העיר. התכניות תואמות את עקרונות תכנית המתאר שתופקד בחודשים הקרובים, ומהוות תשתית לקליטת אוכלוסייה חדשה וצעירה בקריית ים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מתחם פינוי בינוי אג"ש קריית ים קרית ים נדלן נדל"ן. משרד גורדון אדריכלים,
הדמיית התכנית במתחם אג"ש בקריית ים/משרד גורדון אדריכלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully