וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה: אושרה תכנית ראשונה לפינוי בינוי בשכונת נווה דוד

23.4.2017 / 9:54

מדובר באחת מתכניות ההתחדשות העירונית הגדולות בעיר, שאושרה למתן תוקף אחרי 6 שנים. בקריית ביאליק קיבל פרויקט מחיר למשתכן היתר בנייה והאכלוס צפוי ב-2019

פרויקט פינוי בינוי שכונת נווה דוד חיפה קבוצת אלמוג. הדמיה: מקס לויט,
הדמיית הפרויקט בחיפה/הדמיה: מקס לויט

אושרה למתן תוקף אחת התכניות הגדולות ביותר להתחדשות עירונית בעיר חיפה. בשבוע שעבר אישרה הוועדה המיוחדת לתכנון ולבנייה בעיר את פרויקט הפינוי ובינוי הראשון בשכונת נווה דוד, שמקדמת חברת אלמוג פינוי בינוי מזה 6 שנים.

במסגרת הפרויקט יהרסו 5 בניינים בני 2-4 קומות עם 74 דירות ישנות, לטובת הקמה של 3 מגדלי מגורים בני 25 קומות כל אחד שיכללו 437 יחידות דיור חדשות. הפרויקט ממוקם במשולש הרחובות אמציה, שלמה המלך ואסתר המלכה.

במקביל הודיעה החברה כי היא נמצאת בהליכי רישוי מתקדמים לקבלת היתר בנייה לשלב א' של הפרויקט.
הפרויקט צפוי להיבנות ב-3 שלבים. בשלב ראשון יפונו 24 משפחות וייבנה המגדל הראשון ובו 161 יחידות דיור, ובהמשך ייבנו המגדל השני והשלישי. במסגרת התכנית יוקמו גם מקלט ציבורי ומרכז לבריאות המשפחה בשטח של כ-500 מ"ר.

לדברי יקי אמסלם, מנכ"ל קבוצת אלמוג, "מדובר בתהליך ארוך ומאתגר שהפך למציאות. היה זה מסע ארוך של 6 שנים, שלאורכו פעלנו נמרצות ובשיתוף פעולה מלא עם העירייה, בין היתר לטובת מימון קרן שתסייע בתשלומי האחזקה עבור דיירים שיזדקקו לכך".

בתוך כך, בקריית ביאליק קיבלה חברת גיא ודורון לוי היתר בנייה לפרויקט מחיר למשתכן שהיא בונה בשכונת נאות אפק בעיר. זאת בתוך פחות משנה מהזכייה במכרז של משרד הבינוי והשיכון. במסגרת הפרויקט יוקמו 6 בניינים בני 11-18 קומות עם 457 דירות מוזלות, מחצית מהן נמכרו. באחרונה פתח משרד הבינוי והשיכון את ההרשמה לפרויקט לזכאים הנכללים בסדרה ב' של תכנית מחיר למשתכן וההגרלה תיסגר בתחילת מאי.

לדברי אושרי זפרני, סמנכ"ל השיווק והמכירות בחברה, "עם קבלת ההיתר יוכלו זכאים שזכו בהגרלה וירכשו דירה בפרויקט לקבל מפתח ביולי 2019. תכנתי מחיר למשתכן מספקת פתרון לזוגות צעירים בקניית דירתם הראשונה במחיר נמוך ממחיר השוק - אשר צפויים לעלות ככל שתתקדם בניית שכונת נאות אפק החדשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בת ים: חברת תדהר תקים את פרויקט היי ים

בתוך כך, נודע כי קבוצת תדהר בבעלות גיל גבע, אריה בכר ומארק ויסמן תבנה עבור קבוצת בנימין זיגדון את פרויקט HI YAM בשכונת פארק הים הממוקמת בטיילת החדשה של בת ים. הפרויקט יכלול מגדל עם 33 קומות ו-139 דירות, כולל קומת מסחר תיירות. היקף הפרויקט נאמד ב-300 מיליון שקל. משך הביצוע של הפרויקט מוערך ב-4 שנים.

לדברי טל הרשקוביץ, מנכ"ל תדהר בנייה, "אנו גאים לסכם את הרבעון הראשון של 2017 עם שיתוף פעולה נוסף לבניית מגדל מגורים בן 33 קומות בבת ים. פרויקט זה מצטרף לשני מגדלי מגורים נוספים שאנו בונים בעיר בימים אלו. קבוצת זיגדון, כמו חברות ייזום אחרות, רואות בתדהר בנייה שותף אסטרטגי, מקצועי ואמין ואנו גאים על כך. בכוונתנו להמשיך ולחזק את שיתופי הפעולה הללו גם בשנים הקרובות".

ניסים רבה, ממייסדי קבוצת בנימין זיגדון ושותף בחברה, הוסיף כי "בחרנו עבור לקוחותינו את החברה הטובה ביותר לביצוע המגדל היפה ביותר המשקיף לחוף העיר בת ים המתחדשת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיית פרויקט היי ים בבת ים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully