וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת ים מתרחבת: 800 דירות חדשות בפינוי בינוי

28.3.2017 / 14:49

הוועדה המחוזית בת"א אישרה תכנית התחדשות עירונית בשכונת רמת הנשיא בדרום מזרח העיר, במסגרתה 13 בניינים ישנים עם 170 דירות יהרסו לטובת 8 מגדלים בני 16-35 קומות. בר"ג קודמה עסקה לרכישת 23 דירות במגדל בהיקף של קרוב ל-50 מיליון שקל

מתחם דליה בת ים נדלן נדל"ן. משרד ישר אדריכלים,
הדמיית הפרויקט בבת ים/משרד ישר אדריכלים

מאות דירות חדשות בבת ים: הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה במחוז תל אביב שבמנהל התכנון הודיעה היום (שלישי) כי החליטה להפקיד להתנגדויות הציבור תכנית להתחדשות עירונית בבת ים, הכוללת 795 יחידות דיור חדשות. מתוך הדירות שייבנו, 20% יוקצו לטובת זוגות צעירים ויהיו קטנות בשטח של עד 75 מ"ר.

התכנית ממוקמת בשכונת רמת הנשיא בדרום מזרח העיר ומשתרעת על פני שטח של 31 דונם בין הרחובות כ"ט בנובמבר מצפון, הרב מימון מדרום ודליה במזרח. במסגרת התכנית, ייבנו בסך הכול 8 מגדלי מגורים במקום 13 המבנים הקיימים הכוללים 170 דירות ישנות. בחלקו המערבי של המתחם יוקמו 3 מגדלים בני 35 קומות לאורך הפארק הקיים, ועוד 5 בניינים בני 16 קומות לאורך הרחובות כ"ט בנובמבר והרב מימון.

כמו כן, בקומות הקרקע של מבני המגורים יתאפשרו שימושים ציבוריים בהיקף של 600 מ"ר. במרכז התכנית יוקם מתחם ציבורי פתוח בשטח של 1.5 דונם. בנוסף, כדי ליצור סביבת מגורים ירוקה עבור כלל התושבים, קבעה הוועדה כי 15% משטח התכנית יפונו מבנייה לצורך חלחול של מי גשם וצמיחה של עצים במתחם.

הוועדה שמה דגש גם על ההיבט התחבורתי: התכנית נמצאת בסמוך לציר תחבורה ציבורית שעתיד לעבור ברחובות כ"ט בנובמבר ואלי כהן. כמו כן, מתוכנן מסלול אופניים שיעבור בשטח הציבורי הגובל בתכנית ממערב. עוד מתוכננים באזור פרויקטים נוספים של התחדשות עירונית בהיקפים נרחבים, שמטרתם לחדש את פני העיר. יצוין כי התכנית הוגשה על ידי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בת ים בשיתוף חברת שפיר מגורים ובניין בע"מ, ונערכה על ידי אדריכל אבנר ישר ממשרד ישר אדריכלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מתחם דליה בת ים נדלן נדל"ן. משרד ישר אדריכלים,
הדמיית הפרויקט בבת ים/משרד ישר אדריכלים

רמת גן: עסקת נדל"ן בהיקף של כמעט 50 מיליון שקל

בתוך כך, קרן הריט מגוריט ישראל בע"מ דיווחה הבוקר על חתימת עסקה שלישית, במסגרתה תרכוש 23 יחידות דיור במגדל שנמצא בהקמה בשכונת מתחם נגבה ברמת גן, הצפוי להתאכלס במהלך מאי 2018. תמורת העסקה תשלם מגוריט סכום של כ-46.7 מיליון שקל - מדובר בכ-2 מיליון שקל לדירה ובכ-18.8 אלף שקל למ"ר (לא כולל מרפסות), בתוספת הוצאות עסקה בגובה של כמיליון שקל.

פרויקט מרום נגבה יכלול מגדל בן 32 קומות ו-120 דירות לצד שטח מסחרי. מגוריט תרכוש דירות 4 חדרים עם נוף לים עד לקומה ה-21 של המגדל, אשר שטחן הכולל עומד על כ-2,500 מ"ר בתוספת כ-300 מ"ר מרפסות, מחסנים וחניה תת קרקעית.

לדברי מתי דב, מנכ"ל מגוריט, "רכישה של נכס, האמור להפוך למניב תוך כשנה, באזור בעל ביקוש גבוה להשכרה ובמחיר נמוך מהשוק - מגלמת בחובה את יתרונותיה הרבים של העסקה, לבטח כאשר מדובר על מגדל מגורים ייחודי ובדירות איכותיות. העסקה עשויה לאפשר לנו בעתיד להגיע לתשואה גבוהה מתשואת השוק לאזור ולהציף ערך לבעלי המניות".

יעל אנדורן, דירקטורית ויו"ר ועדת אסטרטגיה במגוריט, הוסיפה כי "שכונת מתחם נגבה ממוקמת במרכז העיר במיקום מועדף, וקהל היעד משווע לפתרונות שכירות מודרניים שצפויים לקבל ביטוי בפרויקט".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בניין מרום נגבה ברמת גן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בניין מרום נגבה ברמת גן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully