וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקום שכונות: 14 מבנים בשדרות שופצו ב-4 מיליון שקל

15.3.2017 / 9:11

במסגרת הפרויקט שופצה המעטפת החיצונית של המבנים הכוללים 80 יחידות דיור, הוחלפו התשתיות וכן שופצו המבואות, חדרי המדרגות, החצרות ושטחי הציבור הסמוכים. גלנט: "חשוב לדאוג גם לאלו שאין להם"

שר השיכון יואב גלנט שדרות שיקום שכונות. משרד הבינוי והשיכון,
מימין לשמאל: יובל פרנקל, מנכ"ל עמיגור; אלון דוידי, ראש עיריית שדרות; אריה אביר, יו"ר עמיגור; ושר הבינוי והשיכון, גלנט/משרד הבינוי והשיכון

משפצים את העיר הדרומית: שישה מבנים ישנים עם 80 יחידות דיור ששופצו וחודשו בהשקעה של כ-4 מיליון שקל, נמסרו אתמול (שלישי) לדיירים בשדרות, במסגרת פרויקט "שיקום שכונות חוזר". השיפוץ כלל את המעטפת החיצונית, החלפת תשתיות ושיפוץ המבואות, חדרי המדרגות החצרות ושטחי הציבור הסמוכים, כאשר עבודת הגינון נעשתה על ידי עובדים עם מוגבלות, המועסקים בחברה הלאומית המשקם.

הפרויקט נערך ביותר מ-40 יישובים ברחבי הארץ, כאשר אופקים וירוחם היו הישובים הראשונים בהם הסתיים. בסך הכול משקיע משרד הבינוי והשיכון כ-450 מיליון שקל בפרויקט, לצד פעילות חברתית ושיקום 40 מרכזי נוער, בשיתוף חברת מפעלות. מטרתו שיפור תנאי הדיור על ידי שיפוץ וטיפוח מבנים ושטחים ציבוריים, עידוד יזמות ומעורבות קהילתית וקידום ילדי הדור הצעיר של השכונות.

שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט, אמר אתמול כי "ביום החשוב הזה, בו סוכמה עסקת הענק של מובילאיי, חשוב לדאוג גם לאלו שאין להם. ובעיקר חשוב לדאוג לקורת גג ראויה עבורם. זאת הסיבה שבגינה מנחם בגין יזם את הפרויקט בשנות ה-70 של המאה הקודמת, וזאת הסיבה שיחד עם סגן השר ז'קי לוי החזרתי את ההשקעה של המדינה בפרויקט חשוב זה".

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, הוסיף כי "החיוך על פניהם של התושבים בשכונת הוורד בכל פעם שהם רואים את הבניין המשופץ והגינה החדשה, ממלא אותי שמחה וגאווה. סיומו של השלב הראשון והתחלת השלב השני, שיחד יכללו את השכונה כולה, יהפכו את שכונת הוורד למקור גאווה לדיירי השכונה והעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully