וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את האחות חג'ג': "פעם בנינו בקטן היום רק מפלצות"

8.3.2017 / 11:54

כנרת סמיט חג'ג', אחותם של צחי ועידו חג'ג' מספרת בראיון מדוע עד היום לא נחשפה, מה עשתה ענבל אור לקבוצות הרכישה, מדוע "מחיר למשתכן" פספסה את המטרה – וגם: למה, למרות שהקבוצה בונה באזורים הכי יקרים בתל אביב - היא מעדיפה לגור בנתניה. צפו בוידאו

מערכת וואלה!

פעילותה של קבוצת האחים חג'ג', חברה שהחלה את דרכה בשנת 2003 כמארגנת קבוצות רכישה, תפחה בשנים האחרונים בחסות משבר הדיור לממדים לא מבוטלים – עם פרויקטים בהיקפים של אלפי יחידות דיור, לצד לא מעט פרויקטי משרדים ומלונאות. הפנים המוכרות של החברה היו עד היום האחים צחי ועידו, ומעטים יודעים שבהנהלת החברה נמצאת גם האחות האמצעית במשפחה, כנרת סמיט חג'ג'.

"תמיד עבדתי עם האחים והמשפחה שלי, במובן מסוים גם גדלנו ככה. אמא שלי תמיד הקפידה שנהיה קרובים ולא נריב ובתחילת הדרך גם סייעתי להם לא מעט בעסקים אחרים, אבל נמשכתי לתחומים אחרים לאורך השנים - עד שהאחים שלי ביקשו שאסייע להם בפרויקט מגדל הצעירים – וכך בעצם התחלתי את דרכי בחברה", היא מספרת בראיון לוואלה! NEWS.

התחומים האחרים אליהם מתכוונת סמיט חג'ג' (44) רחוקים למדי מעולם הנדל"ן שבו היא פועלת בשמונה השנים האחרונות. בזמן ששני אחיה פעלו בעולם העסקים, חג'ג' עבדה כמנטורית בתוכניתו של אלון גל, עבדה כיועצת עסקית במשרד התמ"ת והספיקה להיות גם קואצ'רית, מעצבת ואחראית על תחום העיצוב הגרפי ברשת איקאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כנרת סמיט חג'ג'/מערכת וואלה!, צילום מסך

"נכון, הייתי קואצ'רית, עסקתי בעיצוב, הייתי מנטורית, ועד היום יש אנשים שזוכרים לי את התקופה הזו ואומרים לי שהצלתי אותם. אני חושבת שבזכות העבודה שלי בעבר עם מנכ"לים ואנשים בכירים צברתי ביטחון לעבוד מול גופים גדולים כפי שאני עובדת היום – אבל עולם הנדל"ן הוא המשך טבעי מבחינתי לכל מה שעשיתי לפני כן", היא אומרת.

סמיט חג'ג' (44) נשואה ואם לשגב (18), אמיר (15) והילי (7), גדלה עם שני אחיה ברחוב בני בנימין שבמרכז העיר נתניה ולאחר שההורים התגרשו, עם האם אילנה, שעבדה כעוזרת רוקח בבית מרקחת בכיכר המדינה בתל אביב. סמיט, כמו שני אחיה, גדלה במשפחה דתית לאומית, ולמדה והתחנכה בישיבה התיכונית בר אילן ובצעירותה סייעה בהכנסת המשפחה כשעבדה בבית הקפה של אביה ובמסעדה סינית בעיר. היום, כאמור, למרות שורה של פרויקטים אותם מקימה קבוצת חג'ג' בצפון ובמרכז תל אביב, מעדיפה חג'ג' להתגורר בעיר ילדותה, בסמוך לאימה. "אני מעדיפה את הנוחיות של בית גדול, להיות קרובה לאמא. אני לא רואה את עצמי גרה בתל אביב ובאזורים האלה", היא אומרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully