וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משולם לוינשטין רוכשת את מתחם הסיטי בב"ש

15.1.2017 / 12:39

החברה רוכשת את המתחם מחברת ליברטי בסכום של 62 מיליון שקלים שמשקף שיעור תשואה של כ- 8.2%. החברה דיווחה הבוקר לבורסה כי בכוונתה לממן את הרכישה מתוך הונה העצמי וכן מתוך מסגרות כספיות בבנקים

לב הסיטי. מושיקו דר,
המתחם/מושיקו דר

חברת הבת של קבוצת משולם לוינשטין, לוינשטין נכסים, הודיעה הבוקר על רכישת מתחם העסקים והמשרדים "לב הסיטי" בבאר שבע בכ-62 מיליון שקל. החברה רוכשת את המתחם מחברת ליברטי בסכום שמשקף שיעור תשואה של כ- 8.2%.

מתחם לב הסיטי שנרכש, ממוקם במרכזה של העיר באר שבע ברחוב בן צבי 9 וכולל את קומת הקרקע המסחרית ושתי קומות משרדים מעל לשתי קומות חניון מסחרי, בשטח כולל של כ-13,000 מ"ר. הנכס שנרכש אינו כולל את שטחי המגורים שמעל. בין שוכרי המתחם המסחרי ניתן למנות את משרד עורכי הדין מ. פירון, סניף של בנק אוצר החייל, קופ"ח מאוחדת וסניף של רשת אופטיקנה.

החברה דיווחה הבוקר לבורסה כי בכוונתה לממן את הרכישה מתוך הונה העצמי וכן מתוך מסגרות כספיות בבנקים. את העסקה מטעם לוינשטין נכסים, הובילו מנהל הפיתוח העסקי של הקבוצה, אלון מרמלשטיין ועו"ד ורד לזר, היועצת המשפטית של הקבוצה.

שאולי לוטן, מנכ"ל ובעלי קבוצת משולם לוינשטין התיייחס לעסקה ואמר כי "הקבוצה מחפשת כל העת הזדמנויות עסקיות ואין ספק כי באר שבע הינה בירת ההזדמנויות של הנגב. 'האני מאמין' של החברה, מיום הקמתה הוא זיהוי הזדמנויות עסקיות באזורים מתעוררים. באר שבע מהווה את חוד החנית של הדרום ורכישת המבנה הינה בהמשך ישיר לפעילות הקבוצה".

בין הנכסים המניבים של לוינשטין נכסים נמנים בין השאר מגדל לוינשטין בת"א, מגדל דיסקונט בת"א, מתחם המשרדים "היי טק ביקנעם" וכן פרויקט "אטריום" הממוקם בלב אזור התעסוקה החדש של מודיעין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully