וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

316 דירות יוקמו בקטמון בירושלים – 25% מהן קטנות

8.1.2017 / 14:13

התוכנית תשתרע על פני 23 דונם והיא ממוקמת על ציר הרחובות רבן יוחנן בן זכאי, מעלה זאב ובן בבא. "מדובר בתוספת חשובה של יחידות דיור לעיר ירושלים. התכנית משפרת באופן ניכר את המרחב הציבורי בסביבתה"

שכונה בקטמון. : ארי כהן אדריכלות ובינוי ערים בע"מ,
הדמיית הפרויקט/: ארי כהן אדריכלות ובינוי ערים בע"מ

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה ירושלים במינהל התכנון אישרה למתן תוקף את תכנית מתחם משתלת חוות הנוער הציוני בירושלים, הכוללת 316 יחידות דיור שיוקמו בשכונת קטמון בעיר. התוכנית כוללת 316 יח"ד, 25% מתוכן דירות קטנות.

התוכנית שאושרה כעת באופן סופי משתרעת על פני כ-23 דונם וממוקמת על ציר הרחובות רבן יוחנן בן זכאי, מעלה זאב ובן בבא. תכנית זו כוללת שישה בנייני מגורים בני 10-12 קומות, כשקומת הקרקע הפונה לרחוב בן-זכאי מיועדת על פי התוכניות למסחר, משרדים ושירותים קהילתיים. עוד כוללת התכנית, 7,943 מ"ר עבור מבני ציבור, 1,925 מ"ר עבור מסחר וכ- 3,600 מ"ר עבור שטחים ציבורים פתוחים.

מתכננת המחוז, שירה תלמי התייחסה לתוכנית ואמרה כי "מדובר בתוספת חשובה של יחידות דיור לעיר ירושלים. התכנית משפרת באופן ניכר את המרחב הציבורי בסביבתה, תורמת רבות לפיתוח הקשר בין השכונות הגובלות בה ומגדילה את היצע השטחים הציבוריים הפתוחים בסביבתה". תלמי ציינה כי המתחם החדש יאפשר פיתוח של רחוב בן זכאי כציר עירוני אינטנסיבי. אדריכל התוכנית-ארי כהן אדריכלים ומתכנני ערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully