וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטלו הליכי כינוס הנכסים נגד חברת קריגר נדל"ן

29.12.2016 / 12:46

בנק הפועלים ביקש למנות כונס נכסים לחברה בשל חוב של 10 מיליון שקל. על פי הסכם הפשרה הוחלט כי הליך כינוס הנכסים מול בנק הפועלים יבוטל כאשר החברה הסכימה שהבנק ימנה נאמן מטעמו, שלא באמצעות כינוס

בניין ברחוב פופל 1 בראשון לציון. דרור עינב
פרויקט תמ"א 38/דרור עינב

בית המשפט המחוזי בתל אביב ביטל בהסכמת הצדדים את כל ההליכים נגד חברת קריגר נדל"ן ונגד בעלי המניות של החברה גל הרשקוביץ ואורן פילטר. השופט חגי ברנר ציין בהחלטתו כי "לאחר שהמשיבים אישרו והצהירו כי הם בעלי כושר פירעון וכי אין להם חובות שהגיע מועד פירעונם, אני מאשר את הסכם הפשרה שהושג ונותן לו תוקף של פסק דין".

על פי הסכם הפשרה הוחלט כי הליך כינוס הנכסים מול בנק הפועלים יבוטל כאשר החברה הסכימה שהבנק ימנה נאמן מטעמו, שלא באמצעות כינוס, כפי שהוצע עוד קודם להליך. זאת נוכח הרווחים הגבוהים הצפויים להתקבל מהפרויקט ברחוב ענתות 35 אותו מקדמת החברה בתל אביב. השופט כאמור קיבל את עמדת החברה כי מדובר בקבוצת חברות העומדת בהתחייבויותיה.

החברה, שיוצגה על ידי עו"ד גלעד נרקיס, הציגה בפני בית המשפט את פעילותה והצהירה כי אין לה חובות. בכל הנוגע לדיירים שנקטו בהליך, סוכם כי יקבלו את כספם חזרה, כפי שהוצע מראש. בכל הנוגע לפיצוי אותו דורשים הדיירים, הסכם הפשרה כולל הסכמה להליך בוררות בין הצדדים.

החלטה זו מסיימת הליך שהחל לפני מספר שבועות, במסגרתו ביקש בנק הפועלים למנות כונס נכסים לחברה בשל חוב של 10 מיליון שקל. על פי בקשת הכינוס שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב כ-8.5 מיליון שקלים מתוכם נוגעים לפרויקט ברחוב ענתות בצפון תל אביב ואילו סכום של כ-1.5 מיליון שקלים נוספים מיוחס לחוב של חברת קריגר טי.אל.וי. כעת כאמור, הגיעו הצדדים להסכם פשרה ובית המשפט אישר את ההסכם וביטל את ההליכים.

מקריגר נדל"ן נמסר כי "כפי שטענה החברה, מדובר בקבוצת חברות איתנה העומדת בכל התחייבויותיה וההליך היה מיותר. כפי שהוצג לבית המשפט, לחברה אין חובות. גם המחלוקת הנקודתית באה על סיומה לשביעות רצון כל הצדדים, בדיוק כמו שהציעה החברה עוד לפני תחילתו של הליך מיותר זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully