וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדינה מרחיבה את הקריטריונים לנכים בתוכנית מחיר למשתכן

27.12.2016 / 13:32

נכים הנמנים עם שלוש קבוצות חדשות, בהם נפגעי פעולות איבה ונכים חסרי דירה בגילאי 21-35, יוכלו להגיש בחודש הקרוב בקשה לקבלת אישור זכאות ולהיכלל בהגרלה של תכנית מחיר למשתכן. עלות הוצאת אישור הזכאות: 240 שקל

לשכת העיתונות הממשלתית

שר האוצר, משה כחלון ושר הבינוי והשיכון, יואב גלנט, החליטו להרחיב את מעגל הנכים הזכאים לקבל אישור השתתפות בתוכנית "מחיר למשתכן". החל מהיום (שלישי) ולמשך החודש הקרוב, יוכלו להשתתף בהגרלות נכים חסרי דירה בגילאים 21–35, המוגדרים כנפגעי פעולות איבה בשיעור של 50% ומעלה, נכים רפואית בשיעור של 50% ומעלה הזכאים לקצבת ניידות + שר"מ, או נכי משרד הביטחון בשיעור של 50%.

עד כה הוגדרו כזכאים בתוכנית רק נכים יחידים בגפיים תחתונות, בני 21-35, הרתוקים לכיסאות גלגלים לצמיתות. על פי הודעת המדינה, נכים שיעמדו בקריטריונים יוכלו להירשם כזכאים בסדרה א' של "מחיר למשתכן".

במטרה להגדיל את סיכויי הזכייה בדירה, הוחלט באוגוסט 2016 לחלק את הזכאים לשתי סדרות, סדרה א' וסדרה ב'. כחלק מכך, כל מי שהנפיק אישור זכאות או הגיש בקשה לאישור זכאות עד 30.8.16 נכלל בסדרה א'. כיום כל ההגרלות הפתוחות להרשמה מיועדות לזכאי סדרה זו בלבד.

בחודש הקרוב נכים הנמנים עם שלוש הקבוצות החדשות שיגישו בקשה לקבלת אישור זכאות, ייכללו בסדרה א' של תכנית מחיר למשתכן. נכים הנמנים עם הקבוצות הללו שיגישו בקשה במועד מאוחר יותר ייכללו בסדרה ב' של התכנית.

אישור זכאות לתוכנית מתבצע דרך החברות אלונים, מילגם ועמידר. "במקרה שהליך הוצאת הזכאות יתעכב ויידרשו בירורים נוספים, יעמיד משרד הבינוי והשיכון לרשות המבקשים שירות ללא תשלום של איסוף מסמכים מהבית. עלות הוצאת אישור הזכאות היא 240 שקל והמסמכים הדרושים הם ת.ז של מבקש הזכאות בצירוף אישור המעיד על נכותם מהמוסד הרלוונטי – משרד הביטחון או המוסד לביטוח לאומי", נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully