וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנינה רוזנבלום רכשה משרדים במגדל רסיטל של קבוצת חג'ג'

26.12.2016 / 10:18

אשת העסקים רכשה משרדים בקומה 23 במגדל רסיטל ברחוב בגין בתל אביב לפי מחיר של 14,500 שקל למ"ר. אבי בניהו רכש משרדים בקומה ה-24

פנינה רוזנבלום. ניר פקין
פנינה רוזנבלום/ניר פקין

אשת העסקים, פנינה רוזנבלום ואיש העסקים והתקשורת, אבי בניהו, רכשו משרדים בקומות ה-23 וה-24 במגדל רסיטל ברחוב בגין בתל אביב, אותו מקימה קבוצת חג'ג'. המשרדים נמכרו לפי מחיר של 14,500 שקלים למ"ר.

רוזנבלום ובניהו מצטרפים בכך לבעלי עסקים מוכרים נוספים שרכשו שטחי משרדים במגדל, ובהם הבעלים של ענקית החומרה "מלאנוקס", אייל ולדמן, הבעלים של חברת האחים כהן (בעלי פקר פלדה לשעבר), ליאור כהן, וכן חברת מנורה מערכות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמית הפרויקט/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוזנבלום, בעלת חברת הקוסמטיקה שעל שמה, רכשה משרדים בקומה ה-24 של המגדל, ואיש העסקים והתקשורת תא"ל (מיל') אבי בניהו, ששימש בעבר גם כדובר צה"ל ומפקד גלי צה"ל ובבעלותו כיום משרד ליעוץ אסטרטגי וניהול משברים, רכש משרדים בשטח זהה, בקומה ה-23. שמו הרשמי של הפרויקט הוא H-TOWER, אך הוא מכונה "מגדל רסיטל" בשל אולמי רסיטל ששכנו בעבר על הקרקע.

קבוצת חג'ג', בשליטת האחים צחי ועידו חג'ג', דיווחה כי סיימה לשווק את 21 הקומות הראשונות של מגדל H-TOWER בחודש אפריל 2013, חודשים ספורים בלבד לאחר שרכשה את הקרקע. מאז ביקשה החברה להגדיל את המגדל ב-10 קומות נוספות, ולפני כשנתיים קיבלה את אישור הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב לכך. המגדל כולל בסך הכל 31 קומות וכ-37,000 מ"ר משרדים ושוכן בסמוך לקניון עזריאלי, קריית הממשלה ומתחם שרונה. הפרויקט סמוך לתחנת הרכבת סבידור מרכז וצפוי להיות קרוב גם לתחנת הרכבת הקלה ארלוזורוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפרויקט בבנייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully