וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתח תקווה: מתחם תעסוקה ומסחר בכ-1.8 מיליארד שקלים

25.12.2016 / 16:00

קבוצת בסר, המתמחה בקבוצות רכישה, קיבלה אופציה על מגרש של 27 דונם במתחם אוסם בפתח תקווה, להקמת מתחם של 4 מגדלי משרדים ואלפי מ"ר של תעסוקה. נחשון קיויתי: "המקום הזה יהיה השדרה החמישית של פתח תקווה, אני מקווה שיקראו לתחנת הרכבת הקלה שתעבור פה על שמו של המתחם

בסר סיטי. תצלום הדמיה: 3DVISION, מערכת וואלה! NEWS
הדמיית הפרוייקט/מערכת וואלה! NEWS, תצלום הדמיה: 3DVISION

קבוצת בסר, קבוצה המתמחה בארגון קבוצות רכישה בראשות נחשון קיויתי, מתכננת להקים מתחם מסחר ותעסוקה נרחב במתחם אוסם בפתח תקווה, בהשקעה כספית מוערכת של כ-1.8 מיליארד שקלים. השטח, המשתרע על פני 27 דונם ממוקם על ציר ז'בוטינסקי פינת יצחק רבין בפתח תקווה ויכונה "בסר סיטי". המתחם החדש יכלול 160 אלף מ"ר של משרדים שיוקמו ב-4 מגדלים בני 32 קומות כל אחד. בנוסף יוקמו במתחם כ-22 אלף מ"ר מסחר וכ-2,500 מקומות חניה.

הפרויקט מצוי כעת בשלב השיווק, לאחר שלפני כשבועיים קיבלה קבוצת בסר אופציה מבעלי הקרקע במקום - משפחת ברונר, משפחת וולפסון ואיש העסקים החרדי שוקי שרון. קבוצת בסר קיבלה אופציה לשווק שלושה מתוך ארבעה מגדלי המשרדים העתידיים ובקבוצה מציינים כי כ-70% מהמגדל הראשון כבר שווק. כמו כן, היתר לחפירת המרתפים בפרויקט ניתן ועל פי לוחות הזמנים המוערכים על ידי הקבוצה, הקמתם תתחיל בחודש אפריל. עם זאת, טרם נבחר קבלן מבצע לפרויקט.

"התחלנו את השיווק רק לפני מספר ימים, אבל כבר שיווקנו 70% מהמגדל הראשון – בעיקר למעגל לקוחות מפרויקטים קודמים. אני מאמין שאחת הסיבות שהשיווק מתקדם היא המחיר, כי אנחנו מתחילים מ-6,100 שקלים למ"ר", אומר בשיחה עם וואלה! NEWS נחשון קיויתי, יו"ר הקבוצה.

"הכוונה היא להפוך את המתחם הזה למותג. כמו שעשינו את מגדלי בסר בתקופה שבה אף אחד לא ראה את הפוטנציאל באזור גם פה אני חושב שאפשר להפוך את המתחם למעין 'השדרה החמישית' של פתח תקווה. אני מעריך שב-4-5 השנים הקרובות הציר הזה יהיה ציר מאוד פעיל – בין השאר בגלל תחנת הרכבת הקלה שתמוקם כאן – ואני מקווה שהיא תיקרא על שם המתחם 'בסר סיטי'", הוא אומר.
התב"ע הישנה שחלה במקום הגדירה את המתחם בייעוד תעשייה, אולם התב"ע החדשה המאושרת מגדירה את האזור כמשולב – תעסוקה, משרדים ומסחר. "המיקום של המתחם, לא רחוק מבית החולים בילינסון, קניון עופר, בתי המשפט – ותחנת הרכבת הקלה העתידית שתפעל כאן ב-2021 – הוא מיקןם אטרקטיבי. נכון להיום יש כבר התעניינות מצד חברות היי טק וגם מצד בעלי מקצועות חופשיים – כמו עורכי דין, ויועצי ביטוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully