וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט 1,000 דירות: פרויקט פינוי בינוי ענק הופקד בקריית אונו

22.9.2016 / 10:53

הוועדה המחוזית תל אביב המליצה להפקדה את אחד מפרויקטי הפינוי בינוי הגדולים ביותר שייצאו לדרך - פרויקט "לוי אשכול צפון" בקריית אונו. במקום 328 דירות ישנות יוקמו 930 יחידות דיור חדשות ב-9 מגדלים עם כ-2,500 מ"ר שטחי מסחר

פינוי בינוי, שכונת גפן רמת גן. ניב אהרונסון
פרויקט פינוי בינוי/ניב אהרונסון

צעד משמעותי בדרך להתחדשות עירונית בקריית אונו: הוועדה המחוזית תל אביב החליטה להפקיד תוכנית פינוי בינוי גדולה מאוד בעיר, במסגרתה ייבנו 930 דירות חדשות במקומן של 328 דירות ישנות, עם כ-2,500 מ"ר שטחי מסחר. התוכנית משתרעת על שטח של כ-43 דונם, לאורך רחוב לוי אשכול ובין הרחובות ש"י עגנון ויחזקאל ותבוצע על ידי חברת בוני התיכון - שתדאג לפינויים של 15 הבניינים הישנים ולבניית הפרויקט.

על פי התוכנית, יוקמו 9 מגדלים חדשים בני 16-20 קומות, שיכללו בין היתר 20% דירות קטנות בשטחים של בין 75-87 מ"ר. בחברה ציינו כי לאחר מילוי התנאים שהציבה הוועדה, תועבר התוכנית לשלב ההתנגדויות - בדרך לאישור סופי.

הפרויקט יכלול חזית מסחרית בקומת הקרקע, לכיוון רחוב לוי אשכול וכן מבני ציבור. במסגרת ההסכם עם הדיירים הקיימים, הם יהיו זכאים לדירות חדשות בנות 3-5 חדרים (בהתאם לשטח הדירה הקיים), הכוללות מרפסת שמש, חניה תת-קרקעית ומחסן. את התוכנית תכנן משרד משה צור אדריכלים.

עמי פרץ, מנכ"ל בוני התיכון התייחס לפרויקט ואמר כי "בוני התיכון רואה חשיבות רבה בתחום ההתחדשות העירונית ומשקיעה זמן ומשאבים רבים באיתור פרויקטים מסוג זה, בקידומם, בהשבחת שכונות וותיקות וביצירת שכונות חדשות. אנו מברכים את וועדות התכנון שסייעו לנו בקידום תוכנית כל כך גדולה שתשנה את האזור ותיצור סביבת מגורים חדשה וייחודית לרווחת הדיירים ותושבי העיר".

חברת בוני התיכון, בבעלותו של עמי פרץ ובניהולו (82.62%), הוקמה בשנת 1983 ועוסקת בייזום, פיתוח שיווק וניהול פרויקטים למגורים, מגדלי יוקרה ומסחר בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully