וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירותיה של ענבל אור בפרויקט "השניים" בר"ג יימכרו

12.9.2016 / 12:28

פרויקט השניים בר"ג היה תקוע עד כה, בין השאר בשל סירובו של בנק ירושלים להעניק ליווי בנקאי נוכח מצבה של קבוצת "אור סיטי נדל"ן". כעת יוכל כונס הנכסים למכור את זכויותיה של החברה בשתי דירות – אחת מהן פנטהאוז – במטרה לחלץ את הפרויקט ולהקימו

צילום: אבי כהן, עריכה: מתן חדד

בוידאו: צו פירוק לענבל אור

הליך כינוס הנכסים ופירוק קבוצת אור סיטי נדל"ן מתחיל להתקדם: בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר לעו"ד איתן ארז, כונס הנכסים שמונה לקבוצה, למכור את זכויותיה של ענבל אור בשתי דירות בפרויקט "השניים" ברחוב ארלוזורוב 13 ברמת גן.

פרויקט "השניים" ברחוב ארלוזורוב ברמת גן התארגן במסגרת קבוצת רכישה בשנת 2011 במסגרתו התכנון היה להקים פרויקט ובו 45 יחידות דיור. הפרויקט נמצא כיום בשלב חפירות הבניין. עד כה החזיקה חברת אור סיטי בזכויות לשתי דירות בפרויקט - אחת מתוכן היא דירת פנטהאוז.

אלא שרוכש בשם יוסי גרשון טען עד כה כי שילם מקדמה בגובה 100 אלף שקל בתמורה לפנהטאוז שנמכר לו תמורת 3 מיליון שקל. גרשון היה המתנגד היחיד לבקשתו של עו"ד ארז וטען כי יש לו הסכם עקרונות עם ענבל משנת 2014 לפיו הוא רוכש ממנה את הפנטהאוז. עם זאת, במסגרת הסכם הפשרה שאושר, הוסכם שיסיר את התנגדותו ויקבל מהתמורה 150,000 שקל.

בפרויקט השניים, בנק ירושלים, שמלווה את הפרויקט, לא אישר את הליווי הבנקאי עקב היקלעות "אור סיטי נדל"ן" למצב של חדלות פירעון - ונציגות הדיירים ביקשה להוציא את דירותיה של אור למכירה על מנת לחלץ את הפרויקט. הנציגות טענה בעבר כי חברת אור סיטי חייבת לפרויקט 7 מיליון שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully