וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת עזריאלי השלימה את עסקת "עזריאלי טאון" בתל אביב

1.9.2016 / 9:27

קבוצת עזריאלי מדווחת לבורסה כי השלימה את העסקה לרכישת המגרש בפינת הרחובות שאול המלך ומנחם בגין, אותו רכשה לפני מספר שנים משירותי בריאות כללית. הקבוצה צפויה להקים במקום פרויקט מגורים, משרדים ומסחר - "עזריאלי טאון" ועלות הקמתו המשוערת עומדת על כמיליארד שקל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיית הפרוייקט/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבוצת עזריאלי מדווחת הבוקר כי קיבלה חזקה על הקרקע שרכשה משירותי בריאות כללית בתל אביב וכי בכך השלימה את עסקת "עזריאלי טאון". פרויקט עזריאלי טאון, אותו מקימה קבוצת עזריאלי בפינת הרחובות שאול המלך ומנחם בגין, משתרע על פני מגרש של כ-10 דונמים, עם שטחי השכרה בהיקף של כ-75 אלף מ"ר – מהם כ-50 אלף מ"ר המיועדים למשרדים. פרויקט זהה צפוי לכלול גם כ-220 יחידות דיור וחניון ענק תת קרקעי של כ-1,300 מקומות חניה. עלות הבנייה המשוערת של הפרויקט עומדת על כמיליארד שקלים.

השטח נרכש בשנת 2012 משירותי בריאות כללית, במסגרת מכרז שבו זכתה קבוצת עזריאלי בקרקע תמורת סכום של כ-240 מיליון שקל. עד אז שימש המתחם כמחסן תרופות, אולם נכון להיום מתעתדת עזריאלי להקים בו שני מגדלים, האחד למגורים והשני למשרדים, וכאמור שטחי מסחר בהיקפים משמעותיים.

הקמת הפרויקט אמנם לא הושלמה אך בחודשים האחרונים כבר דיווחה עזריאלי על עסקת שכירות ראשונה שנחתה במתחם עם פירמת רו"ח PWC. על פי הדיווח, העסקה כוללת 16,000 מ"ר ו-300 מקומות חנייה, בדמי שכירות שנתיים של 17 מיליון שקל.

הפרויקט ייבנה בסמיכות לתחנת הרכבת הקלה בפינת רחוב שאול המלך ובמרחק הליכה קצר מתחנת הרכבת בסמוך למרכז עזריאלי.

בעזריאלי מעריכים כי הקבוצה צפויה להתחיל בביצוע העבודות הנרחבות במתחם מיד עם פינויו על ידי שירותי בריאות כללית במהלך הרבעון השלישי של השנה, השלמתו צפויה בשנת 2020. הפרויקט יכלול בנוסף גם מלון עסקים בחלקו התחתון של הבניין, בשטח של כ-13-14 אלף מ"ר שיכלול כ-220 חדרים, בריכה ומרכז כנסים.

  • עוד באותו נושא:
  • עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully