וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט מחיר למשתכן? אאורה תגריל בהנחה דירות בקריית אונו

7.8.2016 / 12:20

אפקט מחיר למשכן או מהלך שיווקי? חברת אאורה סיכמה עם עיריית קריית אונו על הקצאת 70 דירות בהנחה בפרויקט פינוי ענק - לטובת תושבי העיר. על פי הסיכום, תושבי העיר שיבקשו לרכוש דירה בפרויקט יירשמו להגרלה שתפוקח על ידי היועץ המשפטי של העירייה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיית הפרוייקט/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפקט מחיר למשתכן או מהלך שיווקי? חברת אאורה, בבעלות יעקב אטרקצ'י, סיכמה עם עיריית קריית אונו על הסכם שיתוף פעולה לפיו כ-70 דירות בפרויקט פינוי בינוי גדול שמקימה החברה במתחם בר יהודה בעיר, יוגרלו בהנחה בין תושבי העיר. על פי ההסכם, דירות בנות 3 חדרים שיוקמו בשלב הראשון בפרויקט יוגרלו במחיר של 1.65 מיליון שקלים, הנחה שמוערכת על ידי החברה והעירייה בהיקף של כ-150 אלף שקלים, לעומת מחירה של דירה חדשה דומה באזור.

הפרויקט החדש, שיכלול בסופו כ-680 יח"ד חדשות ב-8 בניינים, ייבנה בגובה של עד 16 קומות, לצד כ- 1,300 מ"ר שטחי מסחר, מבני ציבור ושטחים פתוחים. פרויקט זה כולל את פינויים של 9 בנייני רכבת ישנים ובהם 216 דירות. בשלב הראשון כאמור, יוקמו ארבעה בניינים מתוך השמונה.

בחברה ציינו כי על מנת לממש את הזכאות לרכישת דירה, יוזמנו תושבי העיר, המתגוררים בה בחמש השנים האחרונות לפחות, להירשם כמועמדים להגרלה באמצעות טפסים שיתפרסמו באתר החברה. ההגרלה תפוקח על ידי היועץ המשפטי של העירייה ורואה החשבון של החברה.

מתחם בר-יהודה ממוקם במרכז העיר קריית אונו, בפינת הרחובות בר יהודה, לוי אשכול, יחזקאל ויאיר שטרן. המתחם מהווה מוקד משיכה למשפחות הודות לבתי הספר, גני הילדים, מעונות הסטודנטים, הגנים הירוקים והסמיכות לקניון שממול. עלות ההקמה המשוערת של הפרויקט עומדת על כ- 750 מיליון שקל.

פרויקט זה מצטרף לשורה ארוכה של פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית אותם מקדמת החברה באזור בקעת אונו, וביניהם פרויקט הדגל של החברה ביהוד הסמוכה, פרויקט "הגנים התלויים" בו אוכלסו כבר כ-450 דירות מתוך מתחם פינוי בינוי שיכלול 900 דירות חדשות. זאת, לצד שני פרויקטים נוספים בסביבה הקרובה (קריית אונו ואור יהודה) אשר נמצאים בהליכים מתקדמים ובמסגרתם יבנו בסך הכל עוד כ-900 דירות נוספות.

יעקב אטרקצ'י בעלים ומנכ"ל אאורה ישראל אמר " אנו שמחים כי הפרויקט יוצא לדרך בלוח זמנים מהקצרים ביותר במדינת ישראל לפרויקטים בסדר גודל שכזה. על-פי התכניות המקוריות, הפרויקט היה מתוכנן לביצוע בארבעה שלבים, כך שבכל שלב יפונו 2 בניינים, אולם היות שבשלבים א' וב' חתמו 100% מהדיירים בבניינים על הסכם הפינוי והיות שאנו צופים ביקושים נרחבים, החלטנו לאחד את שני השלבים הראשונים ולהוציא לשיווק בפעימה אחת 350 דירות ב- 4 בניינים. כעת, בהתאם לתכניות המעודכנות, נמסור את כל הדירות בפרויקט תוך 3 ו-4 שנים, קרי פרויקט של כ- 700 דירות יוקם בתוך 4 שנים, תהליך אשר ללא ספק חסר תקדים במדינת ישראל".

ישראל גל, ראש עיריית קריית אונו אמר כי "ככלל, עיריית קריית אונו מעודדת פרויקטים העוסקים בשיפור פני העיר לרווחת תושבי העיר. פרויקטים אלו נועדו לחזק את המרקם החברתי בעיר, את ביטחון התושבים, את פני העיר בכלל ולהוות מוקד משיכה למשפחות וצעירים. הפקנו לקחים מפרויקטים שהיו בעיר בעבר והצלחנו לקדם בשלוש שנים מגה-פרויקט בסטנדרטים גבוהים ביותר מהסוג שלוקח שנים לקדם במדינת ישראל. אנו גאים במיוחד בהסכמה אליה הגענו עם החברה, לייעד 20% מהדירות בפרויקט לתושבי העיר בלבד, המשמעות היא ש-130 משפחות מקרב תושבי העיר יוכלו ליהנות מדירות חדשות במחיר מופחת במרכז העיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully