וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרקיס: "לא ידעתי שענבל מכרה את הדירה שוב"

25.7.2016 / 12:52

האם שלי נרקיס ועופר לוזון שלשניהם מכרה ענבל אור דירת מיני פנטהאוז הכירו לפני העסקה הכפולה? וכיצד זימנה ענבל אור פגישה בין המעורבים בפרשה לאחר החתימה הכפולה על ההסכמים בדירתה הפרטית? עדותם של שלי נרקיס ולוזון בפרשה שופכת אור על העסקה

צילום: יעל דראל, עריכה: יאיר דניאל

בוידאו: אור ונרקיס משוחחים במסדרונות בית המשפט

"מלך השוק האפור", שלי נרקיס, העיד היום (שני) בבית המשפט המחוזי בתל אביב בנוגע לעסקת דירת המריבה שאותה מכרה ענבל אור פעמיים לו ולעופר לוזון וטען כי לא ידע על העסקה הכפולה, לא הכיר את הרוכש השני עופר לוזון וכי הדברים נודעו לו כשהגיעה לדירתה של ענבל אור במוצאי שבת מספר ימים לאחר שנרשמה כבר הערת אזהרה על שמו.

דירת המיני-פנטהאוז, השייכת לפרויקט שייבנה ברחוב הושע בתל אביב, נמכרה בינואר 2016 ללוזון, והוא העביר תמורתה שלושה מיליון שקל. עם זאת, לאחר התפוצצות הפרשה, הגיש לוזון בקשה להכריז על אור כפושטת רגל, בטענה כי הדירה שועבדה במקביל לנרקיס בשל חוב בסך 7.5 מיליון שקל. נוסף על כך, גם לענבל אור יש "זכות רעיונית" בדירה זו.

"לפני שחתמתי על ההסכם לרכישת הדירה פגשתי את חמו של עופר לוזון במשרד של עו"ד אודי ברזילי והם דיברו על העסקה הזו. זה היה כמה שבועות לפני שאני חתמתי ובזמנו דובר על כך שהוא מעוניין לקנות את הדירה ב-12.5 מיליון שקלים. זה מה שענבל סיפרה לי והיא אמרה שבסוף העסקה ביניהם לא צלחה", העיד נרקיס.

נרקיס העיד עוד כי לא ידע על כך שבין ענבל אור ובין עמוס לוזון מתקיימים מגעים נוספים בנוגע לדירה ולא שיער כי היא מנהלת במקביל מגעים נוספים. "זה נודע לי ביום שישי, ישבתי במסעדת טורקיז ונאמר לי שהיא מכרה את הדירה ואמרתי – אבל למי היא מכרה את הבית? אני קניתי את הבית הזה ורשמתי הערת אזהרה כבר ביום חמישי, כלומר יום קודם", סיפר נרקיס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

פגישה בביתה של אור

"ואז ביום שישי ביקשו שנבוא לבית של ענבל במוצאי שבת. בפגישה שהתקיימה בבית שלה במוצאי שבת עו"ד שאשו (שמייצג את עופר לוזון, הרוכש השני – י"ד) ביקש מענבל אור להחזיר את הכסף ללקוח שלו והיא היתה אמורה להחזיר לו את הכסף ולבטל איתו את ההסכם. ברור שהייתי מופתע. אמרתי לו שייקח את הכסף כי אני קניתי ויש הערת אזהרה על שמי". נרקיס העיד כי הסכם המכר עימו נחתם בלובי של משרד עורכי דין וינרוט כשעתיים וחצי לפני הדיון בבית המשפט. "ההסכם הזה היה קיים כבר כמה ימים, גם החשב שלה וגם הנהג שלה החזיקו את ההסכם הזה".

נרקיס ציין בעדותו כי "יש לי נכסים בהסכם ההלוואה מול ענבל, בטחונות, וענבל אמרה לי לוותר על יתר הביטחונות האלה – ולקבל בתמורה את הדירה בסך 7 וחצי מיליון שקלים". בהמשך נשאל נרקיס "האם הבטחת לענבל אור שבמידה ובקשת הפירוק תתבטל תחזיר לה את ההסכם, כלומר שההסכם יבוטל?" לכך השיב נרקיס בשלילה. "הסכמתי שההסכם יבוטל בכפוף לקבלת הכסף בחזרה, לא הסכמתי לבטל רק בתמורה לביטול בקשת הפירוק".

שלי נרקיס ציין כי הוא אינו מאמין בבדיקות פוליגרף, לאחר שפרקליטה של ענבל אור, עו"ד אוריאל זעירא", ציין כי ענבל אור נמצאה דוברת אמת במספר שאלות בבדיקת פוליגרף שעברה בנוגע לעסקה זו. "במשפט אחר שהתנהל יצאתי דובר שקר וגם עורך הדין שלי יצא דובר שקר למרות שדיברנו אמת, אז אני כבר לא מאמין לבדיקות פוליגרף", הדגיש.

עדותו של עו"ד מימון אביטן, פרקליטו של שלי נרקיס, בנוגע למכירת הדירה הכפולה שפכה אף היא אור בנוגע לעסקה הכפולה. עו"ד אביטן מייצג את שלי נרקיס, וגם את יוסי דינה (רוכש בפרויקט מציצים שתובע את ענבל), לצד ייצוג של 100 רוכשים בפרויקט שדרות הילד וזוג רוכשות נוספות. "האם עופר לוזון ידע על הסכם המכר של שלי נרקיס?", נשאל עו"ד מימון, אך הוא השיב בשלילה והעיד כי לא הכיר את עופר לוזון בזמן אמת.

על פי עדותו, "יום למחרת חתימת ההסכם ענבל צלצלה וביקשה להיפגש במוצ"ש בביתה בתקופה זו היא היתה במעצר בית. ושם, מפיו של עו"ד אבי שאשו למדתי על עופר לוזון. עו"ד אביטן ציין כי אינו יודע האם נרקיס ולוזון הכירו או נפגשו לפני חתימת העסקה עם נרקיס. "במשך שלושה ימים הסתובבתי עם הסכם מכר סופי אך לא חתום בתיק שלי, ומר נרקיס אמר לי שענבל נמצאת אצל עו"ד וינרוט ונחתום על הסכם המכר. ההכם הזה הועבר אליה גם באימייל וגם באמצעות הנהג שלה פיטר, בתקופה שהיא היתה במעצר בית. נרקיס ביקש שאבוא להחתים אותה. כשהגעתי, למיטב זכרוני שלי נרקיס וענבל אור כבר היו שם. הגעתי לפגישה, למיטב זכרוני אני ושלי נרקיס עלינו לחדר שינה של הילדה ושם נפגשנו עם ענבל וגם עו"ד שאשו היה שם. לא סוכם שם כלום, שם שמענו לראשונה על הסיפור של עו"ד שאשו – כך הסתבר לי שכשרשמתי את הערות האזהרה על שמו של נרקיס היא רשמה הערת אזהרה על שמו של לוזון. הגעתי כי היא ביקשה, היא נשמעה לחוצה. שם נודע לי שהיא חתמה על הסכם נוגד עם מר לוזון בזמן שאני רשמתי הערת אזהרה על שמו של שלי נרקיס".

מי שעוד העיד בפרשה הוא עופר לוזון, הרוכש הנוסף של דירת המיני פנטהאוז בפרויקט. "הלכתי להליך של פשיטת רגל כדי להסיר את החסמים והמטרה שלי בזמנו היתה לקבל את הדירה, ככל שהתקדם הזמן הייתי גם מוכן לקבל את הכסף, אבל המטרה הראשונית שלי היתה לקבל את הדירה. המשא ומתן לרכישת הדירה התקיים במשך 4-5 ימים לפני שנחתמה. הייתי עם העו"ד במשרדו של עו"ד צחי חג'ג' ששימש כנאמן. אני לא איש מקצוע אבל ברגע שיש נאמן הייתי בטוח שההסכם שחתמו איתי הוא ההסכם שקובע. אולי נהגתי ברשלנות אבל זה מה שהבנתי".

לוזון העיד כי את המשא ומתן על המחיר שישולם תמורת הנכס ניהל חמו, חיים כץ. "זו היתה אמורה להיות דירת פנטהאוז בכלל אבל הסתבר שזו דירה רגילה בהמשך וגם השטח של הדירה הוא לא מה שדובר בתחילה. הדירה שדובר עליה במקור אצל עו"ד אודי ברזילי היתה דירה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully