וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת וייס תשכיר בניין משרדים בתל אביב ב-144 מיליון שקל

20.6.2016 / 14:36

הבניין, ברחוב לילינבלום 28 יושכר לתקופה של 24 שנים לעמותת Start up Nation central של המיליארדר פול זינגר המנוהלת על-ידי יוג'ין קנדל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רחוב לילינבלום תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבוצת וייס וקבוצת לוינשטיין ישכירו בניין משרדים בתל אביב בסכום מצטבר של 144 מיליון שקל, לתקופה של 24 שנים - לעמותה הנמצאת בבעלות המיליארדר פול זינגר ומנוהלת על-ידי יוגי'ן קנדל. קבוצת וייס, הנמצאת בבעלות האחים יואל ורוני וייס והיזם רוני בן יוסף, הודיעה היום כי חתמה על הסכם להשכרת הבניין שבבעלותה ברחוב לילינבלום 28 בתל אביב, לעמותה בשם Start up Nation central

הסכם השכירות השנתי מסתכם בכ-6 מיליון שקלים ועל פני 24 שנים צפויה השוכרת החדשה לשלם 144 מיליון שקלים. הבניין אשר נמצא בבעלות קבוצת וייס בשותפות עם קבוצת לווינשטיין.

הבניין המושכר הינו בניין בוטיק אותו הקימה קבוצת וייס על שטח אשר בבעלותה ברחוב לילינבלום 28 שבנייתו הסתיימה לפני כשלוש שנים. הבניין כולל 6 קומות בשטח כולל של כ-3,100 מ"ר ברוטו למשרדים ועוד 5 מפלסי חנייה תת קרקעיים עם כ-88 מקומות חניה.

מי שמכהן כיום כמנכ"ל Start up Nation central הינו יוגי'ן קנדל, יו"ר המועצה הלאומית לכלכלה עד לפני כשנה והיה גם חבר בוועדת ששינסקי שבחנה את מדיניות הגז. קנדל שימש בנוסף כחבר בוועדת טרכטנברג וכן גיבש תכנית בשם "מתווה קנדל" לגיוס חרדים לצה"ל. פעילות העמותה מתמקדת בחיזוק תעשיית ההייטק הישראלית והעמקת קשריה עם חברות וממשלות זרות.

עד כה שכרה את הבניין ברחוב לילינבלום 28 חברת ironsource שנחשבת לאחת מחברות האינטרנט הפרטיות הגדולה בישראל ועוסקת בפיתוח פתרונות מקוונים ותשתיות טכנולוגיות לניתוח ומודיעין עסקי. על פי גורמים בענף, הסכום הממוצע המשולם עבור שכ"ד של שטחי משרדים באזור עומד על כ- 130 שקל למ"ר.

רוני וייס יו"ר ובעלים של קבוצת וייס התייחס לעסקה ואמר כי "מדובר בבניין משרדים הנמצא במתחם המבוקש ביותר בישראל – מתחם רוטשילד. הסכם השכירות שנחתם היום מוכיח כי עקומת הביקושים למשרדים בלב תל אביב ממשיכה להיות בעלייה, כאשר חברות מכל קשת התחומים – הייטק, מסחר, בנקאות וכו' מעוניינות להתמקם באזור ולהמשיך להעשיר את ההון האנושי בו. אין ספק כי הגעה של חברה בשיעור גודל שכזה מושכת בעקבותיה חברות סטארט אפ נוספות".

שאולי לוטן, מנכ"ל ובעלי קבוצת משולם לוינשטין ציין: "אנו גאים על השלמת השכרת הבניין לעמותה הפועלת לקידום וחיזוק תעשיית ההייטק הישראלית. עסקה זו יחד עם עסקת מכירת בניין המשרדים ברחוב הברזל ברמת החי"ל לשגרירות סין לפני כחודשיים, מעידות על הביקוש הגדול למשרדים בת"א הן של חברות זרות ושל חברות ישראליות. אני מאמין כי בשנים הקרובות נמשיך לראות צמיחה בענף המשרדים, הודות להגעה של חברות זרות נוספות וצמיחה של חברות ישראליות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully